Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Jamaar jamaar. Die hadden ze nog niet. Dus konden ze ook niet weten.

1 like

Zo boos :smiley:

2 likes

afbeelding

Don’t you say there is moonswatch stock!

1 like

:rofl:

Goed gelachen net

2 likes

:joy: :sweat_smile:

2 likes

shots-fired

5 likes

Ik voel een slotje aankomen jongens…

Kei grappig man, zo grappig dat ik vergeten ben te lachen. Echt top, mensen die heel graag dat horloge willen hebben valse hoop geven. Ik vergeet telkens dat dit forum vol zit met toetsenbord strijders. Als jullie helden nou opaodemieteren kunnen we het hier hebben over voorraad.

7 likes

Tijd voor een poll dan maar:

1 april grap van Vin71
  • Smakeloos
  • Hilarisch
  • Ik ben slechts een banaan

0 stemmers

3 likes

afbeelding

5 likes

Joh, we hebben een uurtje gelachen op 1 april. En het is al klaar. Maak het nou niet erger dan het is.

Was een grapje, sorry als je het niet grappig vindt.

4 likes

Ik ben heel blij voor je dat je hier van hebt genoten, hopelijk ga je met een fijn gevoel het weekend in!

Voor mij was het even balen, want ik kwam er net vandaan en ik had hier een update gepost. Ik help graag de medemens hier, in plaats van ze te naaien.

Ik wil de saturn graag hebben (om te dragen, niet om door te verkopen), vandaar dat ik er snel heen fietste. Ik kom er wel overheen hoor, geen zorgen… het was een prima workoutje deze 30 minuten fietsen. Nu maar m’n salade verder eten!

10 likes

Thats a good sport!

Idd beetje flauw

@Jurk , tcc verdient een strip hoor

4 likes

Ik mis de optie “ik vertrouwde hem al voor geen reet”

1 like

Mensen, het gaat slechts over een horloge. En die hebben we meestal al wel genoeg :smile:

2 likes

Hmmm ik was er toevallig in de buurt en dacht potdikkie dan loop ik er wel langs. Met lege handen weer eruit en ff 1 minuut over de zeik op onze grappenmaker. Maar ik moet er nu toch wel om lachen, de eerste 1 april grap in jaren waar ik echt ingestonken ben :joy:

27 likes

Was het maar zo’n feest.

met mensen bedoel je Kahan? je reactie maakt dit nog veel mooier

1 like

Heren, kunnen we het a.u.b. fatsoenlijk houden hier en alleen een melding geven als je geweest bent of er voorraad is of niet.
Als die geintjes kun je in de andere topics maken, niet hier.

Ik heb mijn model al binnen snelle Jelle.

1 like