Voor mensen die van exacte tijdwaarneming houden, zijn jullie niet zo sterk in het bijhouden van de datum. Hier trap je toch ook niet in?
Heerlijk dit
Nou als moedwillig mensen ergens naartoe laat gaat en vervolgens zegt grapje dan ben je wel gewoon een grote zak hooi. Al is het 31 februari. Dit had je zelf ook wel kunnen verwachten. Sommige dingen zijn leuk sommige dingen wat minder.
deze grap balanceert op het randje van hilarisch en grandioos
Huh? Wat bedoelde u hier?
Ik heb niemand ergens naar toe laten gaan, dat besluiten mensen zelf iets te doen. Hebzucht blijkt wederom slecht voor de hersenfunctie
Beste 1 april grap tot nu toe vind ik
Dit
Echt 1 april ten voeten uit
Dat mag jij vinden hoor. Dit is allemaal nogal actueel en je weet dat mensen hem graag willen dus op het moment dat je zo’n opmerking maakt weet je volgens mij ook dat er een paar mensen daadwerkelijk voor jan lul naar een winkel gaan. Ongelofelijke pleurisstreek dus. Next.

Nou als moedwillig mensen ergens naartoe laat gaat en vervolgens zegt grapje dan ben je wel gewoon een grote zak hooi. Al is het 31 februari. Dit had je zelf ook wel kunnen verwachten. Sommige dingen zijn leuk sommige dingen wat minder.
Een beetje ver gaat het wel. Maar het is wel grappig dat ineens allemaal mensen op stel en sprong naar de winkel rennen.

opmerking maakt weet je volgens mij ook dat er een paar mensen daadwerkelijk voor jan lul naar een winkel gaan
dat was ook de bedoeling boze man
die mensen waren hoogstwaarschijnlijk toch niet aan het werk, en in de buurt. moet kunnen
Zo zuur. Zie er de humor van in. Er zijn wel ergere 1 april grappen gemaakt.
Het maakt mij geen reet uit hoor, ik zie alleen een stel kleuters hihihi roepen achter hun computerscherm. Jij jouw mening ik mijn mening. Einde.

Ik heb niemand ergens naar toe laten gaan, dat besluiten mensen zelf iets te doen.

dat was ook de bedoeling boze man

dat er een paar mensen daadwerkelijk voor jan lul naar een winkel gaan
prachtig
Beetje zelfspot en een luchtige houding maakt je dag een stuk leuker
vin liegt!

niet zo sterk in het bijhouden van de datum
Kan ook niet met de MoonSwatch

vin liegt
Ik lieg nooit.