Sweet Sixteen Explorer Polar

Nog een paar dagen en dan word me zoon 16,hij wou geen scooter (waar ik en me vrouw heel blij mee zijn) maar een horloge.
Na 4 jaar de Seiko 5 gedragen te hebben die die van Rob van Monsterwatches gekregen heeft tijdens ze ziektebed vond die het tijd voor wat anders.
Aardig wat Horloges gepast met hem Tag Heuer,Omega, Breitling,niks vond die mooi en dan sta je mooi voor schut in een winkel.
Hij wist wel wat die wou en ging me een foto laten zien,een 16710 Pepsi vond die mooi maar dat vond me vrouw en ik te heavy qua prijs.
Toen kwam die aan met een Explorer,die vond die ook wel mooi en die zijn te doen nog qua prijs.
Op zoek gegaan en er 1 in hele mooie staat gevonden voor weinig en compleet en recent een servicebeurt gehad bij ADC van 720,00 euro.
Dus hop vanmiddag de auto in op weg naar Hillergersberg in Rotjeknor om de klok op te halen.
En als kers op de taart…een A serie uit ze geboortejaar 1999.

19 likes

Mooie aankoop voor de sweet sixteen! Wauw!

Aardig cadeautje voor iemand van 16 jaar ;)…

Hahaha weet je wat een Vespa kost en een brommerrijbewijs halen :wink:

1 like

Tsja, daar heb je ook weer gelijk in :wink:

was ik nog maar eens 16…en dan zo’n pappa hebben…ik ben geen Rolex fan maar dit is een beauty en de prijs is helemaal prima…Gefeliciteerd!!! :stuck_out_tongue:

Heel mooi! Cadeau voor het leven, zeker gezien het bouwjaar!

Gefeliciteerd alvast met uw zoon!
Als uw zoon echt wat met horloges heeft, vind ik het een mooi cadeau.

Hij draagt iedere dag een Horloge, 4 jaar lang heeft die de Seiko van Rob gedragen en die doet die ook nooit meer weg. Was ze aller eerste horloge en toen was die 10 jaar oud. Rob had er een brief bij gedaan dat het een automatisch horloge was,etc. Dat vond die onbegrijpelijk dat het horloge zich zelf opwond door polsbewegeningen
De volgende keer neem ik hem ook mee naar de rikketik en kan die Rob alsnog persoonlijk bedanken.

1 like

Mooie klok. Maar zou een A-serie uit 99 geen swiss only dial moeten hebben?
Ben geen echte kenner, misschien dat iemand anders hier ook mee jan helpen.
Kan natuurlijk zijn dat ze er bij de service een andere dial in gezet hebben.

Swiss Made is correct voor 1999.

1 like

Top! Proficiat nogmaals. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben :wink:

Echt weer een detail voor de Rolex fanboys :wink:

Congratz!
Mooi dat ze op zo’n leeftijd een horloge verkiezen boven een scooter :thumbsup:

Leuk cadeautje :smile:

Proficiat met je zoon!!

Waar kan ik het aanmeldformulier vinden voor; “de grote broer”?

Ik meld mezelf graag aan!
:wink:

Groet Johan

Mooi hoor. Prachtig cadeau. Ik ben benieuwd waar mijn zoon over 3 jaar mee aankomt. Ik begin maar vast met wat extra’s te sparen.

Wat dacht je van een krantenwijk voor die knul? :wink:

Ik…? Nee, dat heb ik jaren geleden al achter mij gelaten. :smile:

Had het net aangepast :smile: