Sweet Sixteen Explorer Polar

Top! Gefeliciteerd alvast!

Mooi om te zien dat je zoon deze smaak heeft. Hij heeft de waarde van het leven leren kennen (en jij ook trouwens) en weet dat hij NU moet genieten. Daar hoort deze klok helemaal bij!
Je bent een fantastische vader!!!
Jur

2 likes

Na alles wat jullie hebben moeten doorstaan is dit horloge uit zijn geboortejaar een memorabel cadeau. Dat hij er nog lang in goede gezondheid van mag genieten.

1 like

ik kreeg een Citizen toen ik 16 werd :smiley: ook een automaat :smiley:

je zoon boft maar !

A-serie kàn zeker met swiss-only zijn geleverd, maar is geen must, al is het vaker wel dan niet het geval geweest vermoed ik.

Ontopic:
Anyway…topklok voor je zoon! Dat hij er maar lang van mag genieten.

Echt super en 1 van mijn favoriete Rolexen. Ik ga sparen voor mijn zoontje…nog 15 jaar, 9 maanden en 5 dagen dus moet lukken😉

1 like

Een memorabel cadeau voor een memorabele gebeurtenis. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten!

Slimme zoon met een goede smaak.
:watch:
Schrijft minder af dan zo’n dodeman scooter!

Mooi kado!

Waar heb je 'm gevonden?

Zozo.…

Pracht cadeau! Op een mooie toekomst

Mijn beste,

Een hartverwarmende geste voor jou zoon!!
Fantastisch hoor!!
Zorg goed voor elkaar (en dan doel ik niet alleen op het horloge)!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Pracht van 'n horloge.
Kan je in ieder geval niet mee op je plaat gaan.

Gefeliciteerd son !!

Elf.

Stond op Marktplaats al een dikke week. http://link.marktplaats.nl/m939044972
Ik deed een bod en hij mailde me dat ik hem kon komen halen.
Was gewoon in superconditie en dat voor dat geld dus gelijk snel afgetikt en samen naar de bank gereden.
Ik begrijp nog steeds niet waarom de Explorer II zo ondergewaardeerd is,hoe langer ik er naar kijk hoe mooier die word.

Ik wordt morgen 18 en ik hoef geen auto…

:smile:

Zonder gekheid, je zoon heeft een goede smaak, en een coole klok! :+1:

Alvast gefeliciteerd met zijn 16e verjaardag! :+1:

Groeten,

Noel.

Gefeliciteerd met je zoon ,pracht cadeau is het ook waard na de afgelopen moeilijke jaren .

Van harte gefeliciteerd met jouw zoon en het fantastische horloge. Als je hebt ervaren dat leven niet vanzelfsprekend is, geniet je van ieder moment. Met deze prachtige Rolex om de pols ontgaat je geen enkel Nu’tje meer :grinning:

Helemaal mee eens! Mooi cadeau!

Ik zal eens op een jongeling met dikke klok letten wanneer ik vanmiddag naar huis fiets Tony. :smile:
Mooi dat je hem dit hebt kunnen geven. En Den Haag is weer een stukje veiliger met een scooter minder op straat…:wink: