Ja wat moet ik met dit?
hai hai, ik ben relatief nieuw hier, maar de suggestie is denk ik dat je @wimm5 typt. met de @ Dan krijgt Wim(m5) een seintje (-:
okidoki thnx, wist ik ook (nog niet)
Bedankt iNeedaWatch
Haha, bedankt!
Ik heb de seintjes ontvangen
Jawel, ik zal je mijn gegevens doorsturen
welkom op HF. Vol aardige horlogeliefhebbers die niet te beroerd zijn elkaar te helpen
Hij is net voor kerst aangekomen! Nu pas kunnen opendoen.
Bedankt @laurentiuss
En bedankt @Rik voor het mogelijk maken van deze fiffer!
Eerste indrukken hier: opgelegde uurmarkeringen vind ik altijd een meerwaarde hebben. En wat een sunburst! Ik ben alvast tot de ontdekking gekomen dat mijn collectie best wat meer dergelijke sunburst dials verdraagt. De binnenwaards draaiende lugs vind ik ook best tof. Bandje past er goed bij!
Weliswaar niet meer te koop Ik merk dat Swiss Military hoofdzakelijk quartz doet momenteel… spijitg.
Wordt mijn dagelijks horloge - voor de tijd dat deze hier is dan toch. Met zijn 40mm past die perfect.
Mooi toch enne pas donderdag afgegeven bij de pakketdienst.
Naar België sneller dan in Nederland
Veel plezier ermee,
Ik kijk uit naar mijn tijd met deze Zwitser! Waar bevindt het horloge zich momenteel?
Jawel, ik heb hem hier. Ik wou nog een review doen, maar met alle drukte is me dat niet meer gelukt. Ik stuur je een berichtje, en dan zal ik het horloge opsturen.
Als het goed is, wordt ie morgen bezorgd. Ik kijk uit naar mijn tijd met de Swiss made Fiffer!!!
Net ontvangen em gelijk omgeslingerd!
Eerste indruk is erg positief, ondanks het mindere natuurlijke licht is de wijzerplaat erg mooi om te zien!
Over de kroon ben ik iets minder enthousiast, die lijkt wat “iel”.
Ik weet in ieder geval wat ik veel ga dragen de komende weken!!!
(ga 'm afwisselen met m’n Oris Chronoris en de HFLE2021 denk ik)
Met veel plezier heb ik de Swiss made Fiffer gedragen de afgelopen weken!
Ik heb hem na aankomt op de originele band gezet en daar is 'ie niet meer vanaf gegaan.
De indruk van het horloge is erg positief gebleven!
De sunburst is heerlijk. Erg mooi hoe deze speelt met het licht!
Had via PB contact met @wimm5 over zijn ervaringen met het horloge en snap dat hij de aanschaf van dit horloge overweegt.
De afwerking van het horloge is (zeker voor de prijs) erg netjes! Mooie zichtbodem ook
Ik houd alleen mijn bedenkingen bij de kroon; op een of andere manier vind ik deze niet helemaal passen.
Door het dragen van het horloge op leer ben ik er ook achter dat een stalen band mijn voorkeur heeft.
Qua pasvorm nét iets beter op maat te maken, waardoor het horloge soms wat (te) los om de pols zit naar mijn zin. Niet iets waar deze (top) Fiffer iets aan kan doen, meer een constatering.
Ik ga het horloge van het weekend nog met plezier dragen waarna deze door gaat naar de volgende!
@Rik Nogmaals dank voor deze kans!
Tot slot nog wat foto’s:
Leuke ervaring!
Ondertussen is zijn voorbehouden plaatsje in mijn collectie al opgevuld. Never say never…
Prachtige foto op je espresso apparaat Herinnert me aan mijn (volledig identiek) toestel van Riviera et Bar - RIP.
Dank, heerlijk horloge - heerlijke koffie
@P137RO is onvindbaar dus het lijkt er op dat de HaNoWa bij zijn laatste tussenstop is aanbeland.
Indien er nog interesse is kan je jezelf deze week nog op de lijst zetten.
Alsnog bij de laatste op de lijst belandt dus, eenmaal andermaal?