TAG duikertje gespot outlet Roermond

TAG duikertje gespot outlet Roermond
700 en nog iets voor een mooi duikertje van gerenommeerd top merk?
Het kán , kijk maar…
[URL=http://s1368.photobucket.com/user/mokermike5/media/Mobile%20Uploads/image_zpsvzkv08da.jpg.html][/URL]
Of deze dan, ook te betalen,toch?
[URL=http://s1368.photobucket.com/user/mokermike5/media/Mobile%20Uploads/image_zpsqnfjto9b.jpg.html][/URL]

Wat mijn oog ook zéér kon bekoren was deze voor 1200 euri en nog iets:
Komt niet veel voor : aquaracer met alarm, ík vind het een plaatje, jullie ook?

[URL=http://s1368.photobucket.com/user/mokermike5/media/Mobile%20Uploads/image_zpsunvu3hp1.jpg.html][/URL]

Dit soort Tag Heuers zijn nu niet echt kwalitatief hoogstaand…

Oohh, vertel…?

Over overbodige en onzinnige opmerkingen gesproken. Het kan je smaak niet zijn, maar kwalitatief is er niks mis mee.

Wellicht dat de alarm wat beter is maar t uurwerk in de bovenste is een Eta in de goedkoopste uitvoering. Voor 700 euro heb je dan wel leukere en betere horloges. En helemaal voor de listprijs.

Je hebt gelijk, de werkjes zelf zijn niet speciaal, dus
Thx voor info

http://forums.watchuseek.com/f25/tag-quartz-movement-comments-439402.html#/forumsite/20758/topics/439402

Ik heb niks tegen quartz maar gooi er dan een fatsoenlijk afgewerkt uurwerkje in. En de afwerking van de band vind ik ook om te janken. Heb een Formule 1 gehad en nooit zo’n rammelband gehad. Dan heb je aan Hamilton/Certina/Precista een leuker merk.

Ai, Ai, Ai that tells a lot!
Ik laat 'm waar die nu is!
Thx

Van iets verder uit hetzelfde topic:

The blogowner has an anti-TAG problem of the kind you see all over the place amongst early WISdom (but not “wisdom”).

Ik sluit me hier helemaal bij aan.

Heb niks tegen Tag Heuer maar je kunt niet ontkennen dat zo’n uurwerkje er heel kwalitatief uitziet.

Natuurlijk zijn de duurdere modellen stukken beter (maar nog steeds te duur) maar de
echte instap kun je beter voor iets anders gaan.

+1

Niks mis met Tag Heuer, ik heb er velen gehad,Spirotechnique,s ,1500 serie,s ,1000 series,Aquaracers,stuk voor stuk wereld klokkies!

Als je 1 van de minder of niet iconische modellen van Tag-heuer wilt aanschaffen moet je het niet voor de listprice doen.

Zoals ze hier geprijsd zijn kan je je er geen buil aan vallen denk ik hoor. :+1:

Groeten,

Noel.

Als eerste horloge van een “echt” merk een prima ding. Heb zelf nog steeds de F1 van 8 jaar oud, waardoor m’n interesse gewekt werd. Voor beginnend liefhebbers is het een deeglijk horloge met een klinkende merknaam. Dat laatste kan van Certina of Precista niet gezegd worden.

Oris is ook zo’n merk wat voor het geld van een Tag F1 veel meer horloge is, maar spreekt mensen zonder horlogekennis toch minder aan. “Als ik 1k uitgeef, wil ik dat mensen kunnen zien dat het duur is”. Niet mijn mening, wel die van veel (beginnend) horlogekopers.

Heb ook een TH professional Quartz uit hetzelfde tijdperk als de bovenste, en is de beste Quartz in m’n collectie, bovendien alles aan het horloge strak afgewerkt.

Als 16 jarige was ik ook als een blok gevallen voor dit merk.
Goed opgebouwde reclamecampagnes met ondermeer Senna en later "don’t crack under pressure ".
Dit horloge uit de 2000 serie viel net binnen mijn financieel bereik als ik even zou doorsparen. Maar dan plots ging die prijs sterk omhoog, werd gewoon hoger op de ladder gezet. vond ik niet leuk!
omdat toen ook de Omega Seamaster Professional gelanceerd werd heb ik mijn focus daarop gezet.

Later leerde ik meer over de merken en zag ik wat Tag Heuer in deze kasten staken en was ik eerlijk gezegd ontzet! Ik voelde me bedonderd en ik ben heel blij dat ik de Omega heb ipv die Tag van toen (eigenlijk het model dat hier boven gepost staat).
Als ik de prijzen zie op de 2de hands markt merk ik dat ik niet de enige ben die er zo over voelt.

Waren dit nog de goede quartz-kalibers in Tags?

Kan iemand me nu eens uitleggen wat er mis is met een ETA in de goedkoopste uitvoering? En dan belangrijke argumenten, dingen over slecht functioneren!