Tag Heuer Aquaracer daydate white

Dat lijkt me een prima prijs. Ik doelde vooral op de € 1800 die ik op chrono zeg. Dat is echt absurd.

1 like

Hey, no worries, man. Ik zit hier op Bali, lekker aan m’n zoveelste Bintangetje, aan een heerlijk rustig zwembad, met uizicht over palmen en strand. Ik maak me nergens meer druk over!:joy:

1 like

Niet slecht! TAG om de pols? :slight_smile:

1 like

Haha, wel een mee, uiteraard. Maar nu een Squale om.:grin:

2 likes

Op chrono moet je niet kijken. Die prijzen zijn voor zotten. Dat is niet normaal zeg. Ik koop daar toch af en toe wat op maar met onderhandelingen dan.

1 like

Leuk duiken daar Ed, zeker met Aquaracer :sweat_smile:, ik verbleef er in Amed enkele jaren terug.

Sfeerfoto vanuit de kamer…

Als je een factuurtje vraagt van het laatste onderhoud, dan weet je al veel… is er geen beschikbaar, zou ik min. 300 euro van de prijs afpingelen want dan weet je dat dit ding nog nooit onderhoud heeft gezien.

1 like

Dat gaat niet lukken. Dat weet jij ook!

Wat gaat niet lukken? 300 euro van de prijs bedoel je? Als er geen factuur kan voorgelegd worden moet er toch onderhandeld kunnen worden?

Je twijfelt zelf toch over de prijs!

1 like

De prijs vind ik goed, ik twijfel over dat merk omdat dit de eerste Tag Heuer is die ik wil aanschaffen.

Waarom twijfel je dan over het merk?

Je vind 1000 euro goed voor dit horloge?Je vindt het mooi? Dan is toch alles ok?

En de 7750 die er in zit is prima, als hij goed onderhouden is, anders heb je wat hogere kosten dan tov een 3 wijzer horloge, maar dat wist je al als liefhebber vermoed ik.

Er dus gewoon voor gaan en toch nog steeds naar een factuur vragen en anders onderhandelen. :wink:

3 likes

Een 7750 is de diesel onder de werken. Kan een stootje verdragen en eigenlijk zit dat overal wel in. Sommige merken bewerken dit tot een totaal ander werk maar de basis blijft dezelfde. Uiteraard doen de topmerken hier niet aan mee en hebben zij eigen werken (manufacture werken) Mooi, maar als daar iets mee misloopt kost het geld!

Dat is best stevig :thinking:

Heeft u goedkopere gezien? U mag me altijd iets laten weten. Mag ook een blauwe of een zwarte zijn hoor! Moeilijk ben ik niet! :joy: :joy:

1 like

Nou ja, het is een bekende van wie je koopt. Dus je kunt zelf inschatten of deze persoon je een oor gaat proberen aan te naaien. Verder vind ik het argument van @BMWX6M niet zo gek, om bij compleet onbekende -en dus hoogstwaarschijnlijk compleet ontbrekende- onderhoudshistorie nog een klein beetje zekerheidsmarge in te bouwen, in de vorm van een iets betere prijs.

Maar waar zit die twijfel dan in? Gewoon prima horloges. Ik draag dit merk al dertig jaar en zonder problemen. Nee, je gaat er niet zoveel likes mee scoren op HF, als met een Omega of Rolex. Maar who cares? Gewoon prima spul, dat er ook nog eens goed uitziet. Lekker doen, dus!

Zie je in het TAG Heuer topic, binnenkort!:beers::wink:

1 like

Ben niet op de hoogte van het aanbod maar een Watch only Tag Heuer dit model vind ik persoonlijk erg stevig 🫣

Eh, nee.

Zie eens wat een reactie zeg, dat pakt me nu. Goed dat ik zit want ik was omver gevallen! :rofl: :rofl: :rofl: Ach een beetje geluk moet je altijd wel hebben. Ik vond hem mooi ondanks zijn witte wijzerplaat maar hij was niet saai Badankt!

1 like

Niks is met een

toch?
Ik vind het serieus een leuk horloge.

Heb die gehad, had sel…

Klasse horloge voor relatief weinig geld!

Een 7750, loopt als een tierelier…

Af en toe mis ik het horloge :blush:

hmm, kan ik mij niet herinneren.
vond ze niet zo heel prettig aanvoelen.