Tag Heuer Aquaracer daydate white

Het zou onbeleefd zijn mocht ik jullie onderbreken in het gesprek over de vakantie hé?

1 like

We zitten in de wachtkamer tot jij met het verlossende woord komt. :slight_smile:

Ook de foto’s zijn welkom.

2 likes

Niet zo onbeleefd als niets meer laten horen.:kissing_heart:

1 like

Ik zit nog aan de ontbijttafel. Vandaag komt er eentje bij maar ik twijfel tussen de tag en dit…

Oei, da’s wel héél wat anders.:grimacing:
Nee, écht niet mijn ding.:speak_no_evil: Maar hey, het is jouw geld. Als jij hier blij van wordt, moet je het vooral doen.

Dit moet je niet kopen voor de handel. Ze zijn enorm duur maar je moet de juiste koper vinden. Volkalender is altijd goed maar dit is duur!

TAG… die andere ziet er verschrikkelijk uit

1 like

Ik had ook geen andere reacties verwacht. Persoonlijk vind ik deze wel mooi. Maar dat is lang niet voor iedereen zo!

Ik ken dit horloge niet, ik zou voor de Tag Heuer gaan. Ik heb die persoonlijk (CAF2010) en ideaal voor elke dag.

Om nog even terug te komen op de Tag Heuer die ik wou kopen, ben ik toch van idee veranderd toen ik de Dubey & Schaldenbrand zag. Naar mijn eigen smaak vond ik deze veel mooier dan de Tag Heuer maar ook de afwerking is niet te vergelijken. Misschien overdreven maar al bij al koos ik toch voor dit horloge. Ik houd mijn hart vast voor de reacties want niet iedereen vindt dit een geweldig horloge.