Tag Heuer, echt?

:+1: Gewoon doen. Mijn voorkeur ligt bij de chrono uitvoering vd 2000, maar deze is ook aantrekkelijk.

Bedankt voor je reactie, de chrono is inderdaad ook heel tof!

1 like

Is al gezegd, maar puur ter geruststelling: (TAG) Heuers uit deze periode zijn regelmatig samengesteld uit ‘oude’ en 'nieuwe’onderdelen. Ik zie zo niks om je zorgen over te maken.

3 likes

Valt wel mee, heeft overigens niet te maken met de echtheid van het horloge…

Dank voor de reactie Stefan! Ik denk dat ik hem ga halen!

2 likes

Klopt, dat heeft de lumepip ook niet maar ik dacht ik waarschuw je even.

1 like

Tof! Heel gaaf horloge

Cool! We zien je wel in het TAG Heuer onlytopic! :wink:

2 likes

Waar staat deze afkorting voor?

http://boew.nl/

1 like

Echt 100%

Ha,
Wat is een lume pip?
Bvd

Die banden zijn wel fk ruk
Want ze hebben bijna allemaal emorm veel rek

Bedankt daarvoor!

Gezellig!

Ha Bram,

Mooi exemplaar! Na enige twijfel heb ik een maand geleden ook een professional 2000 Tag Heuer aangeschaft. Deze komt eveneens uit de jaren ‘80. Echter heeft die van mij wel het tag heuer logo op de kroon. Mocht dat je iets helpen bij dit raadsel.
Verder kan ik het horloge an sich zeer zeker aanbevelen. Ze voelt sportief aan en de president bracelet doet me denken aan een heel ander segment horloge en is om die reden ongelofelijk leuk.

Momenteel zit ik in de eurostar train van Amsterdam centraal naar London St. Pancras. Zonder overstap en voor iets meer dan 100 piek. Een absolute aanrader. Daarbij is het de eerste trip met mijn nieuwe aanwinst.
Zalige vakantie allemaal!

5 likes

Mooi exemplaar. Gezien het gekleurde logo is deze denk ik ietsje jonger. Begin jaren negentig zou ik zeggen.

2 likes

Bedankt voor je reactie! Ik vind de vintage exemplaren (vooral de 1000 en 2000) van Tag Heuer erg mooi, vooral inderdaad de band maken het leuke horloges!

Veel plezier in London!

2 likes

AKA, snoepwinkel :yum:

2 likes

Ik kijk ook wel iedere week in hun inventory, haha.