Vlak de 1500 niet uit
Telt misschien niet helemaal omdat het geen Heuer model is (is van de na de TAG overname), maar wel een tof model vind ik.
Vlak de 1500 niet uit
Telt misschien niet helemaal omdat het geen Heuer model is (is van de na de TAG overname), maar wel een tof model vind ik.
Dese kende ik nog niet, erg mooi model!
Meetellen doet ie zeker
Ja. Is absoluut jonger dan die van TS. Maar ook erg leuk.
Mijn vader heeft exact dezelfde…….nieuw gekocht ergens in begin nineties, denk ik?
Ja, he?! Zit serieus te twijfelen of ik er nog nog zo’n leuke (semi-) vintage TAG Heuer duikertje bij moet kopen…
ook ik heb nog géén 1500…
Maar dan wel met een nato. Ben niet echt dol op het stalen band.
Telt 100% mee! Heuersnobs moeten ‘ns in therapie voor hun probleem. We leven in f@ckin’ 2022! Get over it!
Mijn allereerste, bijna 30 jaar oud!
Geweldig!
Ai, oude site. Snel vergeten! Nieuwe komt eraan. Het is lekker simpel B&O geworden, geen Exclusive gedoe!
Het is een grote mix van onderdelen rond de overgangsperiode, ziet er wel correct uit.
Het design en comfort van deze banden vind ik een grote plus. Mooi horloge!
Dat horlogevirus is nog besmettelijker dan corona! Maar, nice NA!
Haha, inderdaad;-) En bedankt!
Verdomme, nu wil ik ook een vintage Tag Heuer hebben!
Daar wordt ik nou blij van! Wat een prachtige aanwinst, een model wat zeker nog op mijn verlanglijstje staat, eerst nog even genieten van de 973.006
Wat een topper!
Zijn de plaat en de bezel insert vervangen of gewoon nog superstrak?
Dank je! Plaat is volgens mij nog origineel, en heeft een kleine beschadiging links van de datewindow. Insert lijkt me een keertje vervangen.
Met de deskundige hulp van @rudiculous ben ik erachter gekomen dat er aan dit horloge teveel mankeerde. Hij en zijn collega hebben mij vandaag aan een betere, compleet correcte geholpen: blij mee!