Ziet er helemaal goed uit. Als je nog een extra check wil en de horloge kan gaan bekijken, de 1/10 sec subdial loopt op deze mee wanneer je de chronograaf start, dat lijkt me moeilijk na te maken.
Ik weet het ook niet helemaal. Het boekje klopt in ieder geval niet en het juiste typenummer is volgens mij cau1115.ba0858, het nummer dat er nu staat bestaat volgens mij niet. Dat hoeft overigens allemaal niet te zeggen dat er met het horloge zelf wat mis is.
Ik weet het ook niet helemaal. Het boekje klopt in
ieder geval niet en het juiste typenummer is
volgens mij cau1115.ba0858, het nummer dat er nu
staat bestaat volgens mij niet. Dat hoeft
overigens allemaal niet te zeggen dat er met het
horloge zelf wat mis is.
idd, ik heb ook wel es t verkeerde boekje bijgekregen :X
verder wat sirksael al zei, dat de 10th/sec me ook lastig na te maken lijkt. er bestaan vast wel goedkopere uurwerkjes met n 10th/sec, maar met dezelfde indeling en verhouding lijkt me moeilijk. zou zeker ook ander mans foto’s bekijken ter vergelijking.
Ja, jij hebt veel ervaring… Doe toch niet zo
bits,man(TD). Wist jij alles toen jij jouw neus
hier voor het eerst liet zien?
Je hebt gelijk…neemt niet weg dat ik wel echt
vind dat je eerst best wat kan inlezen voordat je
iemand op het verkeerde been zet… Maar ik zal
wat liever zijn
Ook ik heb me vaak geërgerd aan reacties zoals die van Henk-Jan, maar ik reageer er gewoon niet op! Onzin wat hij allemaal typt zet mensen op verkeerd been. Op dit forum denk je serieuze reacties te krijgen en als men zomaar gaat typen wat ze “denken” en formuleren alsof het de waarheid is, dan ben ik blij met mensen als SuperC!
Wat mij betreft hoef jij helemaal geen sorry te zeggen, ik ben blij met mensen met ervaring zoals jij, SuperC!(tu)