[TAG Heuer] Nieuwe Max Verstappen limited edition

Ik vind het eerlijk gezegd een wanstaltig apparaat… Zal wel weer en masse ingeslagen worden met het oog op winstbejag.

2 likes

Herkenbaarder en ook mooier als de vorige edities iig. Wel een sportief horloge. Niet lelijk maar zou m niet kopen …

Ik snap ik echt niet. Steken ze zo ongelooflijk veel geld in sponsoring van de fornmule 1, komen ze hiermee op de proppen.

Als er éém vaandeldrager is/gaat zijn voor de komende jaren in die sport is het wel Verstappen. En die sturen ze dan zo’n gedrocht de bühne op.
Dat is toch doodzonde van alle inspanningen?

Ik zou daar gewoon een instaphorloge van een euro of 800 voor maken, die er ook nog wel een beetje leuk uitziet. Dan trek je honderden mensen extra over de streep om zo’n ding te kopen. Nu blijft het beperkt tot die paar gekken die ofwel een goede investering zien en de rest is kleurenblind.

6 likes

Ik vind hem niet lelijk maar wel te rood. Had van mij wel meer oranje in mogen zitten omdat het een Max editie is.

Echt lelijk!
Lijkt veel op deze, die is ook zo lelijk :slight_smile:

De doelgroep zal dit vast heel gaaf vinden. Vergeet niet dat dit niet het gemiddelde horlogeforumlid zal zijn. Als je een Golf GTI hebt en altijd met een petje op loopt, vind je dit waarschijnlijk geweldig mooi. Mij spreekt het ook niet aan, maar ik hou ook niet van formule 1 of Golf GTI’s.

1 like

ik vindt hem netjes gezegd oerlelijk. Maar zoals hierboven al genoemd is zal de doelgroep dit wel leuk vinden denk ik.

Het zou niet mijn horloge zijn, al vind ik hem niet per definitie lelijk.

Je ziet dat de ontwerper er teveel in heeft willen stoppen, nummers, vlaggen, tekst en dat maakt het een te rommelig geheel.

De afzonderlijke elementen kan ik waarder, zoals de “snelheidsmeter” op de bezel.

Een horloge die veel mensen in eerste instantie kan aanspreken maar ook een horloge dat over een x periode gaat vervelen denk ik .

Wat is de oplage? en is de prijs ook bekend?

Schuine datum is ongezien een dislike :nauseated_face:

Nee dank je. ik vind het niks.

Het zou ook niet mijn eerste keuze zijn. Benieuwd in hoeverre Verstappen zelf inspraak heeft gehad.

Mooi is anders…

Past toch keurig in het merk Tag Heuer, lekker protserig :stuck_out_tongue:

Prijs 1950 Euro.

Merk: TAG Heuer
Limited Edition 1300 (Wereldwijd)
Uurwerk: Quartz
Materiaal kast: Stainless steel
Band: Staal en zwart keramiek
Lunette: Zwart met rode cijfers (keramiek)
Wijzerplaatkleur: Zwart met rood, wit, blauw streep
Case size: 43mm
Waterdichtheid: 200m
Wijzerkleur Rood, wit

Dat hij goed is in het racen, maakt hem nog geen goede designer.

je denkt serieus dat hij het zelf heeft ontworpen?

1 like

:crazy_face:

1 like

Tuurlijk.krijgt een paar ontwerpjes op de mail/app. Verteld daarop wat hij anders wil, en zie daar de max Verstappen editie.

Ik vraag me echt af of hij het uberhaupt heeft gezien voordat hij er een kreeg. Hij is daar toch helemaal niet mee bezig. Kan hem het aan zijn reet roesten hoe dit horloge er uit ziet.

1 like

Denk het wel toch, ga er vanuit dat hij keurig royalty’s hierover ontvangt, omdat hij zijn naam eraan heeft verbonden. Hoe meer er worden verkocht, hoe meer hij verdient.

1 like