[TAG Heuer] Nieuwe Max Verstappen limited edition

Gisteren was Max in Amsterdam om zijn nieuwe limited edition TAG Heuer te presenteren. Ondanks dat ik een enorme Max fan ben kan ik niet zeggen dat ik graag met dit horloge gezien zou willen worden. Een ietwat omslachtige manier om te zeggen dat ik hem niet mooi vind. Te schreeuwerig met al dat rood en die NLse vlag als een streep Koningsdag schmink over de wijzerplaat.

Wat vinden jullie?

6 likes

:nauseated_face:

4 likes
2 likes

Lelijk

Echt bijzonder hoe slecht de zoekfunctie op dit forum werkt?! Ik heb gezocht op Verstappen en dan kom je dus alleen een aantal berichten uit 2017 en 2016 tegen? Ik zou verwachten dat de meest recente berichten dan bovenaan in de zoekresultaten zouden worden weergegeven…

Je moet even selecteren op ‘nieuwste eerst’…
Standaard staat die op ‘Relevantie’.
Even verder kijken en dan klagen :wink:
Klagen is te makkelijk

3 likes

:-1: en past prima in de lijn van dat andere model want zag er ook niet uit

1 like

Ik zag het gisteren op tv. Ze hadden niet even de moeite genomen om de metalen band op zijn polsomvang af te stellen. Het ding zat te bungelen om zijn pols.

2 likes

Ben benieuwd hoe de relevantie precies bepaald wordt dan? Ik zou zeggen dat recente berichten in 9 van de 10 gevallen relevanter zijn dan oudere :slight_smile:
Anyways, dank voor de tip!

2 likes

:nauseated_face: sorry wat lelijk

Beetje druk maar opzich wel een grappig klokje.

1 like

Eindelijk 1 op staal.

Dat is wel een goede vraag, en zou het ook echt niet weten moet ik eerlijk bekennen.

Mathieu heeft gelijk: default staat ingesteld op “relevantie” en ik moet mijzelf er ook altijd aan herinneren “nieuwste eerste” te selecteren. Vrij irritant eigenlijk. Moet anders kunnen worden ingesteld.
Sorry dat ook ik klaag Mathieu :smile:

1 like

Inderdaad. Ik denk dat de meeste mensen onder relevant, nieuwste verstaan…

Maar ik vind hem wel wat hebben. Als ik hem zou krijgen zou ik hem houden want hij is mede ontworpen door Max. Dat vind ik leuk.

2 likes

Lelijk.

Is er ook een Ocon editie?

5 likes

:rofl:

1 like

Die is makkelijk zelf te maken. Gewoon een Seiko wijzerplaat in een Tag Heuer zetten.

3 likes

Nee dank je sla hem over :see_no_evil:

Broken-Tag-Heuer-Watch

22 likes