[TAG Heuer] Nieuwe Max Verstappen limited edition

Wat een gedrocht, terwijl er wel potentie in zat om er iets moois van te maken.

:face_with_raised_eyebrow:
Zo ziet de gemiddelde f1 fan eruit ?

Geloof me, die vindt m niet mooi hoor.

3 likes

Limiteds.
Er worden er niet meer verkocht dan een bepaald aantal, dus ik denk het nietā€¦

Ik vind hem ook LELIJK !!

Ik verwacht dat hij dit horloge vanaf nu op elk evenement zal (moeten) dragen. Dus lijkt me toch wel dat hij hem mooi zal moeten vinden, en zodoende inspraak heeft gehad op het design.

1 like

Hahahahaha. Ditte.
Ik proestte het uit tijdens de (wat late) lunch.

Maar ik vind dit horloge helemaal niks, ik deel je mening volledig.

1 like

Voor dat geld hadden ze toch wel met iets beters op de proppen kunnen komen zekeršŸ˜.

ik dacht meer hier aan image

1 like

Die kijken geen F1 , die spelen het alleen op hun xbox of PS.

Bij Spa denken ze aan water ,en bij Monza aan nieuwe pattas.

2 likes

Oke hun vaders dan, die hebben het geld er wel voor en waarschijnlijk geen smaak dus dat is de ideale combi voor dit horloge :wink:

1 like

1950 euro voor een Quartz Chrono die ook nog eens foei lelijk is. :joy::joy::joy:

1 like

Ik begin inmiddels allergisch te worden voor limited editions in het algemeen. Alles is zogenaamd limited edition, doe mij de klassiekers maar.

3 likes

:face_vomiting:

Zeker niet mooi, misschien jammer maar het past wel bij zijn karakter en gedrag ( onvolwassen en agressief) . Het wordt hem aangeboden om met zijn naam geld te verdienen dus prima als hij toehapt. Maar dit soort rommel maakt toch niemand blij ?
Je hebt ook een Jan Ulrich iwc horloge, wil je ook niet mee gevonden worden. Deze mag ernaast.

1 like

:point_up_2:
1x in de Ltd Speedy-fuik gelopen, en nooit meer. Ik heb nog wel een ltd SKX, maar dat overleef ik wel.

Ook ik ben een groot MV fan, maar deze Tag is een prul; net als de meeste TAGā€™s trouwens. Sommige zijn dan weer prachtig, maar deze Max editie is echt spuuglelijk.

Het strepen (vlag) design is ook nog eens gejat van Zenith

2 likes

Hij heeft hem dus zelf ontworpen, gelukkig heeft hij meer verstand van Formule1

2 likes

Als je gewend bent als wandelende reclamezuil door het leven te gaan, dan is dit resultaat niet zo heel onverwachts. Maar hƩ, hij blij en al de kopers ook. Schijnt al uitverkocht te zijn?!

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

superfan van Max, maar de klok vink nix

Ongelooflijk lelijk horloge zeg. hoe verzinnen ze het!