[TAG Heuer] Nieuwe Max Verstappen limited edition

Voor wat het waard is:

Leuk marketingverhaaltje maar je gelooft toch niet echt dat Max schetsen heeft gemaakt van een horloge??? Hij heeft waarschijnlijk gewoon kunnen kiezen uit een aantal varianten.

Sure en hij krijgt waarschijnlijk x percentage van de omzet .

1 like

Met 20 miljoen per jaar bij Redbull + miljoentje van Tagheuer als bijdrage dan wil ik ook zo’n lelijk horloge mede fabriceren :joy:

2 likes

Ik vind hem wel meevallen en zo’n reclamefoto staat voluit in de kleursaturatie.
Het is een racing horloge, als je ziet wat voor felle kleuren er in de autosport
gebruikt worden kan ik deze chrono wel plaatsen.
En het is een limited :wink:
Daar vang je na een aantal jaar best nog wat voor terug.
Dan heb je dus al die jaren een Max limited gedragen, leuk voor de fans toch?

Of Max een royalty ontvangt op dit specifieke model is nog maar de vraag.
Tag Heuer is zijn vaste sponsor.

1 like

Is niet mijn smaak, maar voor de doelgroep zoal wel goed zijn.

Als je vlag er vanaf denkt en wellicht het heuer logo blauw had gemaakt was het er m.i. beter uitgekomen want nu is het wel erg druk. Het rood an sich heeft wel wat stoers. But then again bijna 2000 euri voor een quartz
 nog niet misschien maar hij wordt ze vast wel kwijt hoor.

Waarom geen limited edition van een Carrera chronograaf voor Max?
Zoals er van de Monaco ook LE zijn met een automatisch uurwerk.
Dit ziet er weer uit als een goedkoop speelgoedhorloge met een quartz uurwerk.
Ik ben een liefhebber van Tag Heuer horloges, maar deze en voorgaande Max edities kunnen me niet bekoren.

Prijslabel 2250 pond 


2 likes

Niet top maar vele malen beter dan die vorige

je denkt serieus dat hij het zelf heeft ontworpen.

Huh
dit schreef je eerder!

En dit een paar berichten later.

Hij heeft waarschijnlijk gewoon kunnen kiezen uit een aantal varianten.

Na mijn opmerking,

Chelsea
1d
Tuurlijk.krijgt een paar ontwerpjes op de mail/app. Verteld daarop wat hij anders wil,

Ben ik met je eens Wezel, echter nog ver verwijderd van de mooie Carrera en Monaco modellen van Tag Heuer.
En een echt horloge verdiend een automatisch uurwerk!:wink:

Al sinds eind jaren '80 fan van de F1 en kijk al die jaren al bijna alles, maar man man man wat is dit ding “Lilluk!”

Die rood, wit, blauwe strepen eraf, net als dat enorme ‘33’ (zet dat lekker op het achterdeksel!) en dan wordt het al een stuk beter. De basis voor dit horloge, het laatste Formula 1-model, vind ik heel geslaagd. Maar doe mij maar gewoon een ‘standaard’ versie.

1 like

Ik vind het echt een mooi horloge (de standaard) versie. Maar snap die maatvoering niet zo, 40mm zou m.i, een stuk beter staan bij dit horloge.

Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat de huidige F1-serie al een aantal jaren geleden is ontworpen en de ‘kleiner-trend’ nog niet zo heel lang aan de gang is.

1 like