TAG Heuer on sale

Ben geen groot TAG Heuer kenner of fan, maar vind een van de aanbiedingen in de Late Night Shopping op het Outlet Center in Roermond op 1-4 niet onaardig:

De WAS2156.FC6181 van retailprijs €3.650 voor €1.250. Ik vind de stand van de kleine wijzer niet optimaal, maar voor de rest mankeert er weinig aan. Meningen?

Oh, de andere specials zijn

CARRERA CALIBRE 36 FLYBACK AUTOMATIC CHRONOGRAPH (CAR2B10.BA0799)
Retailprijs €7.800 Outletprijs €2.950

FORMULA 1 CHRONOGRAPH (CAU111A.FT6024)
Retailprijs €1.850 Outletprijs €500

CARRERA AUTOMATIC CHRONOGRAPH (CV2010.BA0794)
Retailprijs €3.200 Outletprijs €2.499

Dat ter info, niet als reclame :innocent:

5 likes

Goede -1april- aktieprijs

1 like

Geen geld voor een El Primero uurwerk.

2 likes

Kan je ook online kopen ?
Ik heb wel interesse in de formula 1 , mocht iemand misschien in de buurt wonen .

1 like

Ik denk dat je beter op voornoemde datum heeeeel vroeg aanwezig kunt zijn :wink:

1 like

op chrono vind je onder de 5.000,- geen calibre 36/ CAR2B10.BA0799
Dusss 1 april ‘grap’?? Of toch een super aanbieding?

1 like

De voorraad zal zéér beperkt zijn me dunkt :wink:

Zullen er al mensen met hun slaapzak voor de deur liggen😜?

Seau, die Carrera met EP uurwerk is van binnen en buiten wel echt de mooiste Carrera die er is!

Als er iemand in de buurt woont en voor mij een F1 zou willen kopen, ik betaal 50 euro voor de moeite…

Wauw… da’s de prijs van 3x de strap die op het horloge zit… koopie.

Alleen geldig op 1 april… Hmmm…

Nee, kan je garanderen dat deze Late Night Shopping op het Outlet Center in Roermond geen grap is. Wat ook geen grap is, is het aantal bezoekers dat zo’n themadag aantrekt :grinning:. Maar het is het beste Outlet Centrum van Europa & trekt een ongelooflijk aantal Duitse bezoekers. En die zijn toch minder zunig dan ons Nederlanders…

OT & toeval: las net dat dit Designer Outlet naast de huidige 3200 parkeerplaatsen, nog het volgende krijgt:

Roermond krijgt mogelijk de grootste parkeergarage van Nederland. Bij het Designer Outlet aan de Stadsweide wordt namelijk een parkeergarage met 1700 standplaatsen gebouwd, met een uitbreidingsmogelijkheid tot het dubbele daarvan: 3400 parkeerplaatsen. In dat laatste geval zou het de grootste parkeergarage van Nederland worden, aldus het Dagblad Cobouw vandaag.

Wordt dus goed bezocht.

Heb hier vaak gelezen: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat vaak ook zo…
Hopelijk wordt het tegendeel bewezen :wink: en jammer dat je dan niet online zou kunnen bestellen! Zou er toch behoorlijk beroerd van worden als ik naar Roermond zou rijden (175km) en daar tot de conclusie kom dat het een grap is…

1 like

Ja man, zou ik niet om kunnen lachen. Ga spontaan vitrines omgooien :wink:

Ik bedoel er “er zit een vlek op je wang” ofzo Is nog grappig. Maar een vrije dag nemen om honderden kilometers op en neer te rijden voor een grap…

Zullen vast enkele exemplaren liggen als lokkertje

Zal zondag eens kijken of er nog restanten zijn, toch in de buurt :wink:

Ik woon in Roermond, maar ben morgen helaas niet in de gelegenheid te gaan kijken.
Ik ken de winkel wel; “kortingen” van ettelijke honderden euro’s (van €… voor €…) zijn gebruikelijk.

Ik zie b.v. ook 50% korting op de Porsche Design horloges, al liggen er daar meestal niet veel, is vooral kleding en lederwaren, ook heel mooi.

Ook een Seiko SSC263P1 van €695 voor €239.

Kortom: ik denk dat de aanbieding wel klopt, ik ben wel heel benieuwd of het zo is.

overigens heb ik geen enkele binding met het Outlet, en ga ik alleen door de week 's avonds eens af en toe kijken, heerlijk rustig in de winkels. Tip: Ga de avond vóór een Duitse feestdag, de winkels liggen helemaal vol en je hoeft niet te zoeken naar de juiste maat.

Gr. Marc

1 like

Ik woon niet in Roermond zelf, maar wel niet meer dan 10 minuten van het Outlet Centrum. Heb ouderwets even gebeld. Ga vanavond even kijken, want alle actiemodellen zijn nu al in de winkel te zien Die chrono heeft mijn interesse, maar ik denk dat hij te groot zal zijn. Anders morgen om 9 uur teruggaan… Normaal probeer ik er uit te buurt de blijven op actie en Duitse dagen :wink:

2 likes

Die calibre 36 :heart_eyes:
Wie kan er één voor me meenemen :stuck_out_tongue: