TAG Heuer on sale

Wat is t rustig hier voor de deur. Fijn hoor, geen gesnurk van anderen. Wel een beetje frisjes. Ik trek gauw m’n slaapzak dicht. Trusten! :wink:

3 likes

Wat een super aanbieding.
Als het een 1 april grap is zou ik het wel totaal niet grappig vinden. Gaat me iets te ver als mensen lange afstanden rijden voor zo en aanbieding en het blijkt een grap te zijn.

Is echt geen 1 april aanbieding. Duitsers houden niet van grappen

1 like

En wat is de buit?

Ik heb gisterenavond gekeken. Alles lag er. Er was ook voldoende voorraad. Ze hadden veel vragen gekregen over de Caliber 36 & de F1. Heb zelf de Caliber 36 gepast. Die was er met stalen band en met croco band.
Vond hem toch te groot. Bijkomend koop ik toch liever eens een Zenith. Heb iets irrationeels tegen TAG Heuer, waar ik blijkbaar, ondanks de prijs, niet makkelijk overheen stap.

Maar voor 3900 ben je zoiets toch makkelijk kwijt!?
Of denk je van niet?

€2950 (geen €3900) :wink:

Wtf, lekker druk…

Ga je er eentje halen, Erik?

Nee, een vriend van me appte deze foto net door. Ik ben gewoon braaf aan t werk

Aub niet pm’en of ik iets kan meenemen :slight_smile:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik doelde op 1000 euro winst als je het toch niets vindt.
Maar ik ben een noob als het om tweedehands waardes gaat, vandaar de vraag…

Begrijp het nu :blush: . Ik heb zelf ook niet zo’n idee van de tweedehands prijzen van deze horloges. Heb alleen iemand gevonden op een buitenlands forum die hem probeerde na een half jaar te verkopen voor USD 3700. Dat liep geen storm zo te zien. Probleem is, denk ik toch, dat het uurwerk prachtig is maar het merk minder aanspreekt.

2 likes

Top prijs. Als ik het geld had liggen had ik er eentje gehaald!

1 like

Dit kwam ie ook nog tegen voor de geïnteresseerden

1 like

Dat zijn serieus goede aanbiedingen :slight_smile: Die flyback chrono ziet er goed uit, voor mij helaas ook een maatje te groot.

Wat een rij wachttijd 2 uur,ben maar even bij seiko binnengelopen en een leuke diver prospex gehaald voor de helft.

4 likes

Ik ook!