TAG Heuer on sale

Op zich zou je er best een paar honderd op kunnen verdienen denk ik. De prijzen die genoemd worden zijn wel wat ambitieus. Hie langer het duurt om te verkopen hoe minder fabrieksgarantie er overblijft.

Er staan nu 2 flyback caliber 36 op MP. Maar tegelijkertijd staat er ook een op chrono25 met dezelfde fotos.
De eerste wordt aangeboden in breda en de andere in delft. Beetje vreemd.

Zijn ook dezelfde die op Facebook te koop staan verwacht ik! Nogal een vervelend mannetje…

Volgens mij worden ze op chrono24 aangeboden door ene Richard Stooker, een of andere goochelaar die meegedaan heeft aan Holland’s got talent

Op FB gaat ie via een andere naam, maar hij beweert te handelen in opdracht van een klant.

Op marktplaats onder de naam Rick. Dat maakt het zaakje nog wat vreemder…

1 like

Eigenlijk hoop je dat ie er mee blijft zitten… Maar ja, hij zal straks zakken… En er hapt ongetwijfeld iemand terwijl hij nog winst maakt helaas… (Bart overigens op FB)

De sale aanbiedingen in Roermond tot en met 30 juni. Ben geen TH kenner, dus geef het enkel door voor wie het kan waarderen:

CAV511A.BA0902
Retailprijs €6.550
Outletprijs €3.990

WAJ1110.BA0870
Retailprijs €2.450
Outletprijs €1.490

WAP1111.FT6029
Retailprijs €1.450
Outletprijs €890

WJ1313.BA0572
Retailprijs €2.150
Outletprijs €1.290

WAF1415.BA0824
Retailprijs €2.550
Outletprijs €1.490

WAF141A.BA0824
Retailprijs €2.550
Outletprijs €1.490

2 likes

Voor deze prijzen zit er leuk spul bij. Thnx!

Beetje apart, met die loep links, maar denk dat ie voor dat geld wel hard zal lopen

2 likes

Heel fraai.

Da’s de quartz versie, met oranje secondewijzer…
De automaat heeft een zwarte wijzer met oranje uiteinde

I know.
Had er nog een edit bijgeplaatst, dat die prijs sowieso te duur is voor een Quartz.
Anderzijds, als je ziet wat een AT Quartz kost… en dit is een duiker.