Mag ik even lachen.
Vandaag ging ik patser style.
http://myalbum.com/photo/LcJNTLGCSPHS/720.jpg
Hoewel ik niets met tag heb buiten hun brillen, maken ze idd hele mooie dingen. Vorige maand nog mooie dingen van ze gezien in Singapore en ook 2 jaar geleden in Basel. Ze kunnen echt meekomen qua techniek met de haute horlogerie met o.a. mooie tourbillons. Heel jammer voor tag hebben ze de naam sportief ogende horloges te fabriceren. De meeste van die gecompliceerde calibers zitten in een soort monaco kast.
Het merk heeft zijn reputatie op dat gebied niet mee. Beter hadden ze een nieuwe merknaam gekozen en eigenzinnige kasten ontworpen.
Ik heb ook wel iets met Tag Heuer. Kan niet wennen aan het feit dat Rolex nu de F1sponsort.Dat zijn horloges voor golfers en tennissers. Tag Heuer heeft voor mij altijd een link met racen gehad.
Dat heeft Rolex natuurlijk ook met de daytona. Heeft alles met budget te maken. Net zoals 007 ook geen Rolex meer draagt trouwens. Meer goed we dwalen af. Wist niet eens dat tag voorheen de tijdwaarneming deed bij F1. Ze hebben wel een model dat Formula 1 heet. Dat heb ik nooit het fraaiste model gevonden.
Heb je het horloge nog gekocht?
Natuurlijk niet…
450 was afgewezen…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Tja, je hebt altijd mensen die wat bij willen verdienen… Ik wens ze veel succes
Een “simpele ziel” als ik gaat gewoon dik verliezen bij de verkoop van mijn horloges. Maar ik heb ze dan ook ooit gekocht om te dragen, niet om te handelen
Wát een strak plaatje… nu pas valt me op dat alle horloges exact de tijd aangeven van het nemen van de foto (…bestandsnaam)…
Als je héél goed kijkt zie je dat de Explorer en de PO 1 minuut achter lopen. Ik had ze beide willen gaan dragen en dan zet ik ze iets vroeger. De andere 3 had ik alleen voor de foto gesynchroniseerd
Ah, ik zie nu in close up dat de Aquaracer 0,5 seconde achter loopt. Shame on me
Foto is overigens met m’n smartphone gemaakt. Die loopt blijkbaar gelijk met time.is
Waar staan ze te koop? Ik kan ze op MP niet (meer?) vinden.
Da’s rommelen in de marge, maar ok: de calibre 5 loopt óók haast een volle seconde achter…
…de onnauwkeurigheid blijft tot enkele graden beperkt in ieder geval.
De Calibre 5 ís de Aquaracer, die bedoelde ik ook
Nog 2 dagen, dan staan ze allemaal stil. Behalve de Explorer dan, die zit om de pols. En de Aqua Terra, da’s een quartz
Wat een geweldige collectie !
Dank je!
Hoewel het nooit de bedoeling was een “collectie” te beginnen… Sterker nog, ik wil gaan opruimen
Laat het me maar weten als je iets wilt wegdoen.
Alles mag weg, behalve de Explorer.
Die blijft
Je FB vriend doet hetzelfde…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Haha, dacht dat je op MP doelde… Denk dat de verhaaltjes even verwarrend waren voor me… …
Er moet maar net iemand met een zak geld op zoek zijn…