Ik blijf een man he
Als ik het weet, betaal ik er uit principe niet meer voor dan ervoor betaald is. Maar goed ik heb ookeen hekel aan tussenpersonen en dozenschuivers die totaal geen waarde toevoegen aan een product of dienst, anders dan de verkoopwaarde…
Oftewel, bijna alle winkels …
Dan is er maar 1 oplossing…alles zelf gaan maken.
Net reactie gehad:
600 uiterste prijs! fijne dag
Die doen moeite om een zo groot mogelijk aanbod aan te bieden, zodat ik zelf niet het hele land door hoef te rijden. Verzameld op 1 plek…
Een handelaar op MP zoals ik hierboven aangeef vind ik ook gewoon profiteurs. Ik koop hem nog liever nieuw dan bij zo’n figuur.
Hetzelfde als die trieste figuren die tickets voor concerten opkopen om ze met winst te verkopen…
Dat lijkt mij dan toch geen verkeerde prijs
Nu heb je tenminste nog een kans en dus de keuze om een kaart te kopen. Als iedereen zelf zou gaan, heb je die mogelijkheid dus niet.
Ik praat het niet goed maar het heeft zijn voor- en nadelen.
Als je moet werken dan ben je wellicht blij dat je nog een kaart op deze wijze kan kopen.
Hij heeft net op zijn eigen ad geboden
Ik neem hem voor 450 direct over, geen stuiver meer
Ik zat zelf heel erg te denken over de Flyback voor 2950. Erg mooi ding. Maar als ik voor 2950 twijfel geef ik er zeker niet méér dan dat voor…
Dan ga ik liever niet, volgende kerr beter. Ik betaal ook niet voor cryptoware als ze bestanden encrypten. Principieel…
Dat gaat rap:
“580 euro! tag heuer is nieuw ongedragen en kompleet met alles”
Ze sturen t ook op zodat ik er niet naar toe hoef te rijden wat ik bij n winkel wel moet. De gemiddelde winkel is n dozenschuiver…
Ik heb 2 tag heuer brillen. Hoog draagcfort hebben ze. Hun horloges doen me echter weinig.
Ik denk dat je hier een zeer ondoordachte opmerking plaatst als je Tag Heuer een merk noemt wat alleen patsers aanspreekt. Het is je persoonlijke mening. Ik zou zo’n soort persoonlijke mening never en nooit nie op een forum plaatsen. Je kwetst er liefhebbers mee.
Zo, dat moest ik ff kwijt.
Als TH voor patsers is / patsers aanspreekt kan ik nog wel een tiental merken bedenken die dat nog veel meer zijn / doen … Maar iedereen mag zijn mening hebben, hoor
IMHO mag een TH niet ontbreken in de collectie van een serieuze horlogeliefhebber … neem nu de op stapel staande Autavia … om de vingers van af te likken (los van welk ontwerp het wordt).
Ik heb nog een voorversterker van tag mclaren. Dat bestaat ook niet meer.
Deze?
Mika
Dat is een f1 motor. Ik had het over tag mclaren audio. Het design was wel afgleid van F1. Zeker de luidsprekers hadden dit uitgesproken design.
Ben ik van op de hoogte.
Het was ook niet serieus bedoeld.
Ik had even een emoticon moeten gebruiken.
Groet,
Mika
Wat een rare, nee zelfs domme, opmerking.