(Tag) Heuer Only (Deel 1)

:laughing: zonde!!

2 likes

19 likes

Hoe heet dit leuke model wat je daaro hebt ? :slight_smile:

7 likes

Tag Heuer Carrera Calibre 18 Telemeter Chronograph :slightly_smiling_face:

TagHeuer 2000 Sport, 2 jaar geproduceerd, van 1998 tot 2000.

1 like

Dank je! Niet dat ik weet overigens. Dit is de originele band. Volgens mij ook maar 18mm dus wordt een dunne stalen band

1 like

Zag hem ook zo verkocht worden. Maar denk dat de blauwe band hem simpelweg het beste staat.

3 likes

Ja staat hem goed moet ik eerlijk zeggen. Wist niet eens dat hij zo ook werd verkocht.

1 like

Blijf het een sympathiek merk vinden. Voor een ander topic mijn eerste gefotografeerd dus kan ik er twee laten zien. :partying_face:

4 likes

@Reserve2 Weet eigenlijk niet of hij officieel zo op staal wordt verkocht. Maar de kast is gewoon een 39mm carrera, dus deze bracelet past blijkbaar.

Dan maar op de reguliere band, nog een dagje TH Carrera spam. Rustig topic…:wink:

6 likes

Soms licht en soms een donkere dial!

11 likes

Ja inderdaad, blijkbaar zijn er hier op het HF weinig wensen die dit merk echt waarderen…

7 likes

Het merk waarderen doe ik zeker, ik ben trotse eigenaar van 2 Tag Heuer Aquaracers, maar Tag Heuer is op dit forum gewoon niet zo prominent aanwezig.
Geeft niets en geniet van de vele mooie foto’s l.

1 like

Ook een hoop die ze wel waarderen :slight_smile: die zwarte calibre 5 van jou, is dat ook zo’’n ceramische plaat? Ik heb zoiets op mijn calibre 16. Dat is niet op de foto te krijgen, maar blijf er altijd van genieten.

1 like

Ik had nooit echt iets met TAG Heuer. De laatste aanwinst lijkt toch iets los gemaakt te hebben :grin:. Ik heb 'm al bijna een week onafgebroken om.

13 likes

Ik heb de Series 1000 altijd kunnen waarderen. Kwamen de laatste tijd een paar keer voorbij in het blauwe gedeelte, maar heb me kunnen inhouden. Sluit niet uit dat er eens één komt, bij voorkeur een quartz.

2 likes

Paar mooie komen weer voorbij. Blijkbaar is voor de puristen het TAG deel een vloek geweest. Maar ach, ik kijk liever naar de horloges…:wink:

3 likes

Ik zou ook graag eens een iets oudere willen hebben, in een ‘1000’ kast. Een 980.113 bijvoorbeeld.

Geleende afbeelding

Voordeel van de 1500 die ik heb is wel dat ze meer dan de helft goedkoper zijn :grimacing: Ook draagt het typische jaren’90 kastontwerp erg prettig.

4 likes