(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Ik zie weinig Formula 1 Quartz hier.
Is dat geen populair model? (als eenvoudig instappertje) :rofl:

Sodepleuris! Die prins heeft uitstekende smaak! :star_struck:

ik heb er wel een paar hoor…alstublieft :wink:

7 likes

“Een paar” zegt ‘ie :crazy_face:
Flinke collectie, u is verzamelaar?

Wow!! :heart_eyes:

En de naam van je vorstendom op een legendarisch horloge; dat doet niemand de prins na.

2 likes

Ik heb er één.
image

Maar de liefde voor dit model is, bij mij in ieder geval ook, groot. Heb er zelfs een keer een vrij uitgebreid topic over geschreven.

8 likes

Die zou ik er ook nog wel bij willen. Ik heb deze al in blauw met wit (2 stuks zelfs) en de volledig blauwe eigenlijk ook wel. Maar ik hou me in… ik weet t anders wel weer :wink:
2x TH blauwwit chrono

5 likes

13 likes

Is al een wat oudere foto. Daarvan zijn er al enkele naar een nieuwe eigenaar. Ben wat aan het “ruimen” :wink:

1 like

Tag Heuer shop vliegveld Sao Paulo…kon het niet laten :selfie:t2: :grinning:

14 likes

Beetje laat antwoord, maar kom hier niet dagelijks.
Sinds vorig jaar heb ik zo’n Link, en bevalt me prima.
Band is zwaar maar heel comfortabel in het dragen.
Wel duurde het een maandje voor ik de juiste afstelling had gevonden van de grootte.
Beetje moeten experimenteren met de losse schakels, die zitten nl. in 3 verschillende lengten (ik meen 11, 9 en 7mm) tussen kast en sluiting. Heb op een gegeven moment aan beide zijden om het symetrisch te houden, eentje van 9 er tussen uit gehaald en eentje van 7mm er voor terug gezet, was net voldoende om de band lekker op mijn pols aan te laten sluiten.

Oja, en je moet wel even een Youtube filmpje kijken hoe je de schakels van die band uit elkaar moet halen, is even een weetje omdat de meeste schakels met niet zichtbare pins aan elkaar zitten.

3 likes

Nog bedankt voor je uitgebreide antwoord :+1:t2:

23 likes

Oh Yes GIFs | GIFDB.com

Blijft toch een van de coolste horloges van HF, vind ik hoor! :sunglasses:

3 likes

7 likes

Dank! :hugs: Vind ik ook! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

8 likes

Spannend bandje, associeer ik meer met Omega en Timex :smile:

Laten maken toen het nog niet duidelijk was hoe moeilijk Omega het businessmodel had opgezet voor de Snoopy 3.

1 like

Deze weer eens uit de kast.

12 likes