Op vakantie in Griekenland
Wauw, wat een beauty, die gaat op mijn verlanglijst.
Waarom
Een om netjes te houden en een om te dragen?
ja… precies Ed
ik kon er een tweede bijkopen bij dezelfde verkoper voor een aantrekkelijke prijs.
ooit het idee gehad deze te verkopen maar eigenlijk nooit van gekomen.
en zoals Ed zegt; “ééntje om netjes te houden”
Even 'n plaatje van wat ik toch wel een snoepje vind…
Eerder dit jaar gereleased.
(niet mijn horloge of foto)
Worden er nog nieuwe modellen onthuld tweede helft van dit jaar? Watches and Wonders was in april en toen pakte ze goed uit met de F1 Solar plus een paar extra modellen.
Ik weet het niet precies. Zou eigenlijk, als horlogegek, wat beter al die momenten op het netvlies moeten hebben. Misschien moet ik 'ns kalender maken met wat er in een jaar allemaal gepland staat aan belangrijke events en releases. Maar ja, als het om dat soort dingen gaat, ben ik altijd nogal van: ‘misschien nog een keer’ en dat betekent meestal: ‘nooit’. Dus ik laat me maar verrassen.
Wel leuk dat TAG Heuer nu zelf ook de modellen van weleer eert/in het zonnetje zet, op de socials.
#eriszoveelmooisgemaakt😎
Mooie polsband

2025
O.k., ziet er apart uit. Wat doet deze precies?

Mooie polsband
Is dat niet gewoon dezelfde als die nu op de meest recente Glassbox 39 wordt geleverd?
Maanfase op de TH manier.

Maanfase op de TH manier.
Ziet er in ieder geval interessant uit en een aardige conversation piece, voor met andere horlogegekkies, denk ik.
Mooi dat ze 'm 39mm hebben weten te houden. Prijs (4.550 CHF) valt me ook nog mee. Maar dit is er niet per se een voor mij.
Nog even een plaatje van de achterkant, dan.
Ha, lekker, man!