Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Das n goeie,
Ik ben me aan het inlezen geweest bij wat duurdere horloges maar daar zou dan wel serieus geld in gaan zitten en dan denk ik ga ik durf ik dat wel dragen en geeft me dat wel voldoende plezier .
We hebben het dan over een Tag Heuer Carrera glassbox, Fortis classic cosmonaut, Longines Zulu titanium 39mm.
De laatste is wel erg mooi, de 2e ook beide nog betaalbaar, de 1e is wel erg aan de prijs… en is die wel tijdloos genoeg? :thinking:
Verder vind ik een serieuze gangreserve wel belangrijk bij deze horloges
Ik ben niet zo van de echte dressers

3 likes

Ja, hier ook nog steeds bovenaan de wishlist!

Ja, het is een hoop geld. Maar toch nog altijd minder dan bijvoorbeeld een Speedmaster of een El Primero. :person_shrugging:

Ja, joh! Is een moderne klassieker! Een eigentijdse interpretatie van een iconisch model. Maar toch heel herkenbaar.

TH20-00 in-house uurwerk heeft 80 uur gangreserve. Kun je wel even mee vooruit. :wink:

Nog even 'n plaatje van mijn persoonlijk favoriete uitvoering…
Tag carrera chronograph new arrivals
:heart_eyes:

Sorry, mensen, voor de niet-Squale-content. :sweat_smile:

Misschien moeten @Tech-neut dit gesprek ook maar even voortzetten in het TAG Heuer topic. :thinking:

7 likes

Me too, vind de strap ook wel gaaf!
En inderdaad gangreserve enzo is goed.
Ik vind het andere model met de datum aan de onderkant met dat wijzertje dat erdoor loopt… dat trekt autistische Erik niet :grimacing:

3 likes

Ja, zijn we van de Doxa spam verlost begint er weer een met wat anders :face_with_raised_eyebrow::joy:
Maar ik dacht, eens kijken wat voor reacties er komen :thinking:

5 likes

In een goeie kroeg ken alles……

4 likes

See you on the other side? :wink:

3 likes

Misschien moeten we de Squale x Doxa GTG maar uitbreiden met TH :wink:

On topic: avondwisseltje

17 likes

En alle andere merken👍

3 likes

Nou liever niet… Liever Squale only met af n toe n Squale vreemdganger ertussen

Goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

:blush:

15 likes

Maar dan is het geen only meer… :wink:

4 likes

16 likes

Wel een lekker fris horloge, met die helwitte dial en oranje details. :white_circle: :orange_circle:

Weer terug in de collectie! :raised_hands:

22 likes

De vakantie is weer voorbij… klein voordeel dat ik nu wel weer deze om de pols heb :slight_smile: (ik had m niet meegenomen)

9 likes

Thanks voor het lenen :raised_hands:t2: heb er van genoten!

7 likes

Cross-post, met het Monnin-case-topic.

Als het allemaal lukt, gaan we komend jaar weer een maandje naar Indonesië en heb nu (o.a. daarvoor) deze in het vizier. GMT-functie, goede WR, niet te duur, niet te opvallend, maar wel erg leuke looks, door o.a. die Monnin-case, natuurlijk. Heeft duidelijk Heuer 844-vibes. Dat vind ik nog steeds een übergaaf horloge. Maar die zijn niet heel goedkoop meer en ik heb ook, zeker in dit geval, een sterke voorkeur voor een nieuw horloge.

14 likes

Ik vind dit een hele gave HGP. Die had je niet moeten laten zien, want ik ik krijg het spontaan op m’n heupen.

Edit: De kleurenscheiding is uit balans, dat vind ik dan weer minder. Daar krijg ik kortsluiting van. :sweat_smile:

3 likes

Is er toevallig iemand die interesse heeft in 1 (of 2) tropics van Wolbrook voor €39 p.s. ipv €56 + verzendkosten?

Ik wil er in ieder geval 1 (eventueel 2) en vandaag is de laatste dag van de ‘3-halen-2-betalen’

6 likes

Avondwissel

13 likes

Vind hem heel dik!
Mooi gedaan zo die Bezel…

1 like

Twee keer een non GMT HGP Monnin gehad, top klokkies voor het geld……

3 likes