(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Yes de quartz versie, in theorie de veilige keuze: zo’n ouwe Ducati trilt en rammelt nogal :upside_down_face:. Al denk ik niet dat een mechnisch uurwerk van een beetje kwaliteit helemaal ontregeld raakt van een rondje brommeren.

1 like

Ik vind ze alle drie goed staan, deze gaat er in de zomer weer op!

1 like

Ben ik met je eens. Lekker dat je nu kunt afwisselen. De originele band vind je niets?

Ziet er mooi uit maar matige kwaliteit….niet het level dat je verwacht bij een horloge in deze prijsklasse….

Ah man wat een gaaf horloge vind ik die! Toen ik er gisteravondavond achterkwam dat ie gelanceerd was, was ie helaas al (ruimschoots) uitverkocht :confused:

Goedemorgen!
Naar aanleiding van mijn topic NA “oude aanwinst” nieuw leven inblazen? mag ik hier mijn eerste bericht posten :sunglasses:

Leuk alledaags horloge en hij loopt weer als een zonnetje :ok_hand: na 2 dagen circa 7 sec -/-, niet slecht!

Mooie dag gewenst!

12 likes

Vandaag een Artem band in de brievenbus gehad. Vond de originele rubber band maar niets, deze wel cool :sunglasses:

11 likes

Gaaf dat ie weer helemaal mooi loopt! Nou lekker genieten van dit mooie horloge! :+1:

Nice! Staat 'm goed!

3 likes

Knap, heb je ook een foto van de sluiting?

5 likes

Mooie band!

1 like

Yes, al heb ik de Artem gesp gewisseld met de gesp van de originele band:

2 likes

Waanzinnig mooie editie deze :heart_eyes:
Ik kan alleen niet wennen aan het lawaai van de H02 rotor, dit past zó nìet bij een horloge uit deze prijsklasse. Dit was uiteindelijk de reden om de Carrera Dato weer in de verkoop te doen.
Bij deze 60th Anniv. gaat het toch wel weer jeuken en er dan maar wennen…

1 like

Het geluid en het free spinnen is aanmerkelijk minder volgens de eigenaren die het hebben kunnen vergelijken met andere glassbox versies.

Ik wilde jullie deze niet onthouden! :wink:
Prachtige sunburst…

17 likes

De caliber 16 hoor ik ook heel goed. Moet daar ook aan wennen tov. mijn andere horloges die volledig stil zijn. Ach het is een “oudje” dus hoort erbij zullen we maar zeggen… :wink:

Heel mooi, idd! Sowieso een wat ondergewaardeerd model, de F1. Maar als je er een hebt (gehad), dan snap je het. Gewoon een heerlijk, super degelijk en lekker sportief horloge, dat er ook nog 'ns goed uitziet!

Dit horloge is een blijvertje in de collectie!
Trouwens geen enkele Tag Heuer gaat uit mijn collectie verdwijnen, er zal er waarschijnlijk nog wel een bijkomen…(Monaco)

1 like

Een icoon! Imo een van de meest onderscheidende en coolste horloges ooit gemaakt. :sunglasses:

Absoluut! :+1: