Ja, ik had 't al gelezen. They like them en terecht.
Check vooral ook de commercial met Ryan Gosling (link in het artikel), the Chase for Carrera!
Eindelijk mag ik iets in dit topic plaatsen, mijn eerste Tag Heuer.
Helaas is de band net te krap, dus moet ik mop zoek naar 1 a 2 schakeltjes.
Crosspost:
Ja, met veel plezier je NA-topic gelezen! Gefeliciteerd en veel plezier met deze super leuke aanwinst!
Hier ga ik van kwijlen
O.k., nou moet je ophouden! Wat een geweldige set!
Een verzameling grail TH. Genieten
Ik stop ook hoor ik ben geen vintage man heb ik gemerkt. Ik durf ze niet te dragen (🥲)
De oudjes gaan het pand verlaten. Dit was even een foto voor in het archief. De GMT gaat hopelijk vanavond naar een andere HF liefhebber. De pre-carrera Chrono gaat binnenkort naar het blauw.
Ja, als het echt niet je ding is, is het ook zonde als ze gewoon helemaal nooit gedragen worden. Maar wel jammer, want dit is toch wel een heel gaaf stel horloges! Die GMT is echt een topper! Gaat iemand, als het goed is, heel blij mee zijn! En je hebt straks in ieder geval de moderne Autavia nog. Dat is toch ook een heel mooi ding en idd wat praktischer voor iemand die niet helemaal vintagegek is.
Dat klopt!
Met trots presenteer ik mijn NA! De Heuer Autavia GMT pepsi die ik van @The_Don heb overgenomen.
Zoals jullie wellicht weten heb ik reeds een aantal Heuers in de collectie. Ik ben mij al een tijdje aan het verdiepen in een GMT en de ultieme is voor mij toch wel de vintage Autavia GMT in de pepsi uitvoering.
Twee bruikbare complicaties en een wat mij betreft perfecte dial lay out en kleurstelling.
Ik zal jullie de komende tijd van de nodige foto spam voorzien. Hierbij alvast wat ‘snelle’ foto’s.
Wow! Wat een aanwinst, man! Gefeliciteerd, geniet ervan! En ja, kom maar door met die foto’s. We want lots and lots of them!