(Tag) Heuer Only (Deel 2)

@Dokerd Hey, wat een leuk en herkenbaar verhaal! Ik heb mijn 1500-serie ongeveer in dezelfde periode gekocht en ook in ongeveer dezelfde levensfase (vlak na m’n studie, van m’n eerste salaris) en voor mij was dit dus (ook) het begin van de horlogehobby. Gaaf dat het horloge nog steeds, nu door jou, gedragen wordt en er goed voor gezorgd wordt! Veel plezier ermee en een fijne vakantie, nog! :sunny: :sunglasses:

Proost, man! :beers:

2 likes

Dankje! Het blijven hele gave duikers. Naar mijn mening nog ondergewaardeerd, maar das alleen maar goed als ik nog een 90’s Heuer aan de collectie wil toevoegen😉.

1 like

Toe maar, die 2000 is cool zeg! Automaat, wit, met rood-groen logo en op staal. Heel gaaf :sunglasses:

En top dat je er goed voor zorgt :ok_hand:t2:

1 like

Dankje😄

Goede morgen allemaal, wat vinden jullie van deze :thinking:

7 likes

Ik heb dit model gehad, maar dan de reverse-pandauitvoering (vond ik de mooiste).
NA: TAG Heuer Formula 1 Chrono en hoe TH's eerste baby ...
Stoer model, vind ik en ook de kast, met een knipoog naar de oude Autavia’s, vind ik mooi. Robuust ding; zit echt als een tank in elkaar. Wel een behoorlijk fors ding. Dat moet je aanspreken en je pols kunnen hebben. Maar verder niks mis mee.

2 likes

Helemaal niets mis mee :wink:
Blijf het toch één van de mooiste uitvoeringen van de TH chrono vinden met deze wijzerplaten.
Ik ben sowieso gek op een blauwe uitvoering, vandaar mijn keuze voor dit model.
(heb er zelfs twee van) :stuck_out_tongue_winking_eye:

2x TH blauwwit chrono

6 likes

Op vakantie in Griekenland :greece:

14 likes

17 likes

Ik doe mee :slightly_smiling_face:

14 likes

CL1111-0 Tag Heuer Kirium Chronograag

3 likes

19 likes

Wauw, wat een beauty, die gaat op mijn verlanglijst.

1 like

Waarom :thinking:

Een om netjes te houden en een om te dragen?

1 like

:grin: ja… precies Ed

ik kon er een tweede bijkopen bij dezelfde verkoper voor een aantrekkelijke prijs.
ooit het idee gehad deze te verkopen maar eigenlijk nooit van gekomen.
en zoals Ed zegt; “ééntje om netjes te houden” :wink:

2 likes

Even 'n plaatje van wat ik toch wel een snoepje vind… :star_struck:
Eerder dit jaar gereleased.

Monaco Chronograph Stopwatch

(niet mijn horloge of foto)

7 likes

Worden er nog nieuwe modellen onthuld tweede helft van dit jaar? Watches and Wonders was in april en toen pakte ze goed uit met de F1 Solar plus een paar extra modellen.

Ik weet het niet precies. Zou eigenlijk, als horlogegek, wat beter al die momenten op het netvlies moeten hebben. Misschien moet ik 'ns kalender maken met wat er in een jaar allemaal gepland staat aan belangrijke events en releases. Maar ja, als het om dat soort dingen gaat, ben ik altijd nogal van: ‘misschien nog een keer’ en dat betekent meestal: ‘nooit’. Dus ik laat me maar verrassen. :grin:

Wel leuk dat TAG Heuer nu zelf ook de modellen van weleer eert/in het zonnetje zet, op de socials.

#eriszoveelmooisgemaakt😎

4 likes