Prachtig!! ![]()
(TAG) Heuerfans, ik wil hier even twee bandentips delen, die ik onlangs tegenkwam.
De eerst is een buckle met micro adjust van Fitwell. Zelf nog niet geprobeerd. Maar het idee spreekt me aan. Ga, denk ik, wel eentje bestellen en proberen.
De tweede is deze, vind ik, fraaie BOR bracelet van Uncle (bekend van de Seikobanden, waarmee ze ooit begonnen, maar nu ook Omega en andere merken, dus).
Beads of Rice Bracelet (Tag Heuer Carrera) – Uncle Straps
Op de website is te lezen dat deze banden passen op de CBK221A, CBK221B, CBK221C, CBK221D, CBK221F, CBK221G en CBK221H. Maar ik ben persoonlijk erg benieuwd of ze ook passen op de nieuwe 39mm glassbox CBS22xx serie. Ga ik misschien nog wel even vragen.
Nou ja, misschien heb je iets aan (een van) bovenstaande opties. ![]()
Die buckle lijkt me ook wel interessant. In ons aller belang, bestel er vooral eentje @TagEd ![]()
BoR bracelet op een Baltic Aquascaphe staat goed. Op een Carrera weet ik het net nog niet. Misschien op een Skipper?
![]()
Misschien voor m’n vakantiehorloge eentje. ![]()
De nieuwe glassbox bracelets gaan ook een beetje die kant op of in ieder geval een moderne take hierop.
Maar op een Autavia vind ik het sowieso heel mooi staan.
Hier is 'n draadje waar je goed kan zien hoe het staat:
Nou inmiddels ook antwoord van Uncle.
Hi TagEd - unfortunately, I do not think the bracelet is compatible with the new TAG Heuer Glassbox. The models we have confirmed are listed on the product page and this one has not been. Sorry about that!
Helaas, dus…
Mooie set hoor. ![]()
Bijzonder mooi kwintet ![]()
Lekker stukje leesvoer, met wat leuke feiten en inzichten. Ik hou ervan! Thanks!![]()
Morning, gentlemen!![]()
Vandaag weer 'ns deze Aquaracer.![]()
![]()
Fijne dag, iedereen!
En gefeliciteerd alvast, @Rogier3005 !![]()
![]()
Dank! Deze is ook mooi!
Van harte… heel mooie aanwinst
In Stranger Things gebruikt Jim Hopper (David Harbour) een Heuer Microsplit stopwatch.
In het echt draagt Harbour regelmatig een TAG Heuer Monaco.
Even dit.
Smerige crosspost ![]()