Er zijn er enkele op HF, volgens mij. Maar idd zeker niet heel veel.
O.k., hoe ziet de verzameling er verder uit, dan? Alleen maar gouden dresswatches of juist G-Shocks?
Er zijn er enkele op HF, volgens mij. Maar idd zeker niet heel veel.
O.k., hoe ziet de verzameling er verder uit, dan? Alleen maar gouden dresswatches of juist G-Shocks?
Heb zn stalen broertje op de stalen band en los de TH leren band besteld en een TH nato. Heerlijk horloge.

Deze werd zonet onder mijn aandacht gebracht, door een gewaardeerd forumlid.
Ach, had ik nog maar even een miljoentje liggen, waarvoor ik nog geen bestemming had…![]()
![]()
![]()
Steve McQueen & Le Mans blijft een legendarische combinatie. Er is een cool boek genaamd “Our Le Mans” dat echt de moeite waard is. De filmproductie was een regelrechte ramp en in 1971 waren de recensies van de film niet bijster positief. Uiteindelijk is het een cult hit geworden, net als de Monaco.

Mijn TAG Heuer uit 1992, vol krassen en butsen. Maar na een een kleine beurt weer lopend en waterdicht. Blijft één van mijn favoriete horloges.
Gave 2000’s @CatsareCool en @LuckyLuuk15 ![]()
Gedetailleerd artikel over de lijn:
De linker en middelste staan op m’n wensenlijstje ![]()
@rudiculous die WK2110/2111 komen zelden voorbij, nietwaar?
Goedemorgen!
Een nieuwe week! Mooi weekend achter de rug, met een zeer geslaagde en gezelligd GTG, in het Amsterdamse, gisteren!
Werk ze weer deze week, iedereen!
![]()
Klopt, die bestaan praktisch niet. We hebben 1 keer een WK2111 gehad en 1 keer een WE2111.
De nieuwere variant zoals rechts op jouw plaatje zijn er wel beter te vinden:
Ja dat is 'm ![]()
Groen-rood logo, de blauwe wijzerplaat en automaat. Ik heb namelijk nog geen TAG Heuer met het logo in kleur dus de zoektocht gaat door.
Pastel kleuren okay, maar diamanten op een F1 horloge…
Ik sla deze versies over en wacht op een chrono uitvoering.
Denk dat de F1 een horloge is die door relatief veel dames ook leuk wordt gevonden. TH doet er slim aan om ook die doelgroep iets aan te bieden.
Eeuwig zonde dat ze dat niet meer hebben.