Daar zijn er meer van maar lijkt erop dat Tag Heuer en F1 op monaco na toch wat minder aan het worden is.
Nou ja, dat kan een keuze zijn, natuurlijk. En inderdaad, met de Monaco en Formula 1 blijven ze toch wel heel erg trouw aan het autosportthema, dat ook in het dna zit van (TAG) Heuer. Ik kan daar wel mee leven.
Zou ik niet doen!
Zo mooi en apart houden zou ik zeggen.
Vandaag laatste keer deze, gaat toch op eBay. Er is wat nieuws op de radar.
Ow, een sixty-nine zie je niet vaak.
Het is helaas een hobby die neigt tot groeien
Fraaie 30mm Aquaracer gekocht voor de missus!
De helderheid van het blauw in combinatie met de sunburst gaf een mooier effect dan ik vooraf had gedacht!
Ja dat klopt ik spaar al 50 jaar horloges en heb er meer dan 90
Maar zie ook dat het wel meer waard wordt dat is het mooie.
Dus als je wil groeien houden zou ik zeggen.
Nou ik heb het idee opgevat om het op maximaal 4 horloges te houden. En deze Tag legt het af tegen m’n Omega…
Maarja, mijn horlogedoos heeft zes plaatsen, dus hij ligt niet in de weg. Uniek danwel ‘je ziet hem weinig’ is ie zeker!
Prachtig! Staat ook op mijn wensenlijstje. Mag ik vragen waar je deze hebt gepast?
Van Willigen den Haag.
Hij is heel fraai idd.
O.k., vandaag een dagje met de boot weggeweest en zo goed en zo kwaad als het ging een beetje op de boot gevolgd. Wat een spannende race en ongelofelijke prestatie weer van Max!
Wat een mooi moment voor Nederland ook! Ik zag ze net, terugrijdend naar huis nog in bosjes fietsen in Red Bull, danwel oranje (Max) shirtjes. Wat een feestje!
En ik zie hier nu dat Max veel support heeft gehad, met al die TAG Heuers om de polsen, vandaag! En ik? Goed en dan ga ik het nu eerlijk toegeven. Alleen vanmorgen had ik nog even m’n Formula 1 om, om deze net voor vertrek te wisselen met m’n go-to watersporthorloge. De Squale 1521. Maar wel met een oranje band!
Zonde, man! Hij is zo leuk!
Wat heb je op 't oog?