Wie kan me iets vertellen over deze Tag Heuer quartz na jaren opbergen en vergeten kwam deze weer mooie klok weer boven drijven.
Sorry voor de slechte fotos gemaakt met mijn te oude ipad.
Let op!
Voordat je hier een bericht plaatst is het goed om te weten dat:
het niet is toegestaan om hier een horloge aan te bieden voor verkoop;
dit geen taxatieforum is;
je account wordt verwijderd als je toch probeert om een horloge aan te bieden voor verkoop;
goede foto’s essentieel zijn als je een vraag hebt over de oorsprong of originaliteit;
niet iedereen die reageert of antwoord geeft, ook daadwerkelijk verstand heeft van jouw horloge.
Als je het bovenstaande hebt gelezen, haal deze tekst dan weg en plaats je bericht!
Okay okay prullenbak, bedankt haha. En ja niet leuk om te doen, leuker is het ergens neerleggen en vanaf een terras met een lekker kopje koffie toekijken als entertainment.
Het is idd wel grappig hoe gemakkelijk die oude “replica’s” te herkennen zijn. Tegenwoordig maken ze, helaas, heel wat betere.
@PongPing Ik neem aan dat je nog wel weet hoe je aan deze bent gekomen en wat je ervoor betaald hebt. Dat beantwoordt in ieder geval de vraag of ie echt is.
Geen idee eerlijk gezegd ik heb een bak vol met horloges, laatst heb ik nog een Frederic Constant geplaatst met dezelfde vraag. Ben na deze “teleurstelling” ben bang dat het niet veel waard is. Toch ga ik niet alles in de prullenbak gooien dat weet ik wel zeker, ook niet voor entertainment op een muurtje leggen LOL.