Ik ga morgen bij een collega onderstaande Tag Heuer bekijken. Hij is evt te koop en ik vind het wel een mooi model. Heb alleen deze foto. Vraag me wel af of deze echt is? Kan hier iemand even zijn licht op laten schijnen…thanks
Heeft u meer foto.s dan kan de rest het beter beoordelen
Nee. Helaas niet, ga hem morgen even bekijken. Maar wellicht dat er hier kenners rondlopen die er nog wat over kunnen zeggen.
De reden dat je nog geen reacties hebt is omdat er met deze onscherpe kleine foto, genomen bij kunstlicht geen zinnig woord over te zeggen is. Dit horloge hoort bijvoorbeeld een relief over de hele wijzerplaat te hebben. Zeg het maar? Is het er … etc. etc. overigens is het een dameshorloge?
Kortom:
Dat dus. Wellicht een linkje naar de advertentie, als deze bijv. op Marktplaats staat…
Ik betwijfel me af of dit horloge een grote namaakoplage kent hoor
Bij twijfel zou ik hem laten gaan of hij moet wel héél goedkoop zijn
Ik kan de referentie van dit horloge niet vinden. Sterker nog, ik kan op het wijde web geen enkel exemplaar vinden welke hetzelfde eruit ziet.
Zullen we vanaf nu afspreken dat jij, als je het niet zeker weet, dit soort topics niet van een reactie voorziet? Nogal ergerlijk namelijk.
Ziet er op basis van die ene foto prima uit namelijk.
Ok thanks😃
Inderdaad heel moeilijk te beoordelen maar op het eerste oog gaan er geen alarmbellen af. Het is wel een oerlelijk horloge om eerlijk te zijn, het jaren 90 spat er vanaf maar dat is een mening natuurlijk. Ik zou er in ieder geval niet teveel voor betalen, 200-300 euro max…
? Doe eens afbeeldingen Googlen op CN111B
Juist de jaren 90 gaan weer terugkomen qua design. Seiko en Bulgari om waar wat te noemen komen weer met jaren 90 horloges.
Dus als het maar goedkoop is dan wil je wel een nepper ?
Oke…
Is pas ergelijk dat als je mening geeft of een spel fout maakt gelijk gezeik er van krijgt ik zij niks fouts dusja beter dan dat je het negeerd of een pb doet naar mij
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar dat was wel een betere oplossing geweest.
Zoek eens op tag heuer link tiger woods
Ik heb deze gevonden, licht het aan mij is is de verhouding dial-bezel anders als bij het exemplaar van de TS.
Dat is de kleine dames variant.