Nee ik bedoel als je hem gratis zou kunnen krijgen dan is het minder erg om er later achter te komen dat hij tegenvalt (qua echtheid)
Ok, ik zou ook gratis geen nep horloge willen hebben eigenlijk.
Ikke wel. Lekker pletten tussen de bankschroef.
Heb ik gedaan. Ik kom precies nul horloges tegen die hetzelfde zijn. Nul.
https://watchcharts.com/listing/632646/tag-heuer-cn111b-tiger-woods-link-limited-edition-1996-2000
Wijzerplaat lijkt overeen te komen.
Dat is ook wel de grap van een replica; dat het erop lijkt
Dames en Tiger Woods… tricky hoor
Het valt me op dat het lettertype van “TIGER WOODS” anders is.
Het frappante is dat het lettertype van de replica’s die ik vind precies hetzelfde is als op die van TS.
Smalle hoge letters lijken nep, brede plattere letters lijken echt. Maar ik kan ernaast zitten.
Ik ga hem straka in het echt bekijken. Ben erg benieuwd.
Oke kan aan mij liggen maar dit lijkt mij appart uitgelijnt
Hoort een golf horloge geen handicap te hebben?
Waarom wil je überhaupt een horloge met de naam van een van de meest verguisde oud-sportlieden? Geen hond die nog geassocieerd wil worden met die gast.
En geen rode accenten. Ik zou hem overslaan.
Lastig te zien, maar de secondewijzer lijkt inderdaad geen rode punt te hebben.
Verder aan de TS: vind je het wel een mooi model? Of gaat het om een Heuer met een gunstige price Tag?
Echt of niet, mooi in ieder geval niet, maar over smaak… etc
Ik heb gisteren van ver buiten de green de hole in gechipt EN NIEMAND DIE HET ZAG.
Grrr.
Groetjes,
Tukker Woods.
Om de handel vermoedelijk.
Succes met de verkoop van dit begerenswaardig object…
Hij is van een collega die hem al zo’n 20 jaar heeft. Die wil er vanaf en ik zou evt een mooie deal kunnen maken. Maar ik heb hem wel gezegd dat indien nep het horloge voor mij een no go is. Ik zal wat de uitkomst ook is wel goede foto’s maken en hier posten.
Lastig te zien, maar inderdaad nog stukje groen. In Brabant zouden we hier boerengolf op gaan spelen