Tag Heuer Tiger Woods, echt?

kan aan de foto liggen maar de letters “TAG” in het logo zijn ook totaal anders. Met name overgang tussen A en G.

1 like

Lijkt me stug. Is 17 jaar geleden pas op de markt gekomen.

Misschien even bij je kennis nagaan of ie eerste eigenaar is, waar het horloge gekocht is er cetera.

Die heeft het gekregen van iemand anders. Ik ben benieuwd naar het horloge in het echt. Foto is idd niet echt geweldig.

of het nep is of niet, ik denk dat je wel heel zeker moet weten dat je dit specifieke model wilt hebben.
Zelfs op de matige foto ziet het al behoorlijk geleefd uit. Daarbuiten is het een best wel specifieke stijl die je maar net mooi moet vinden, en waarvan ik me kan indenken dat het niet per se makkelijk is om het voor een fatsoenlijke prijs te verkopen.

1 like

Nieuwe Heuers krijg je doorgaans niet zomaar

1 like

Heel erg nep🙄

2 likes

Ik zie geen gekke dingen op de nieuwe foto’s.

ik heb zelf een TH link gehad en daar bestonden de schakels uit 2 losse delen, bij deze is hij uit 1 geheel, alleen een inkeping aan de voorkant om het op 2 delen te laten lijken!

Leek door de foto zij ook gelijk dat ik het niet zekker wist

Ik heb er een beetje verstand van (zegt men tenminste) en de belangrijkste giveaways zijn:

• TH heeft nooit deze vlindersluiting op de Link-band gemonteerd.

• de openingen om de linkjes te verwijderen zitten altijd aan de binnenkant, niet zoals hier aan de zijkant

• er zitten nooit drilled lug holes op de kast van een Link

Conclusie: 100% replica :grimacing:

5 likes

Ja eens. Uurwerk Chinees of Japans

Die kroon is het ook niet hoor.

Nope. Het hele horloge niet.

Die rode driehoekjes :slight_smile:

AKA HanDaCap :golf:

5 likes

:joy:

1 like