Tag op marktplaats

Er staat al een aantal dagen een advertentie op marktplaats voor een T. H. Aquaracer.
Eerst stond deze op bieden en nu voor €500,-
Ik had een bod gedaan van €600,-:grin:
Hieronder de screenshots van mijn telefoon.


Even op de screenshots klikken voor heel bestand.

30 likes

Erg benieuwd of je daar nog een reactie op gaat krijgen!

1 like

Haha, heel scherp. Leuke reactie.

3 likes

:joy: :rofl:, denk het niet maar het is wel triest :unamused:
Heb ook al bericht aan Marktplaats gestuurd.

2 likes

Hoezo bericht aan mp?

Deze advertentie ruikt gewoon naar oplichting

Zou eerst de reactie even afwachten… daarnaast is mijn ervaring dat marktplaats nergens om geeft behalve dat er centjes binnen komen .

5 likes

Dit. :point_up:

3 likes

Of het leven op Terschelling is gewoon verschrikkelijk druk.

:joy:

4 likes

Ik ben er ook bang voor… Maar wie weet!

1 like

Lijkt me verstandig dit topic te verwijderen.
Dit soort berichten heeft HF al vaker problemen opgeleverd.

1 like

Hé dat is nou jammer, krijg net bericht binnen


Ik doe wel een bod van 700😝

Interessant topic. Zo kan je dr wel 100 per dag maken als je op marktplaats horloges zoekt :expressionless:

Edit. Niet lullig bedoeld maar een beetje Nederlander en horloge liefhebber weet dit toch. Erge is dat marktplaats het prima vind

2 likes

Waarom niet, er staan ook zat advertenties die wel kloppen. Het gaat mij erom dat ik het ook schandalig vind van Marktplaats. Als iedereen het maar gewoon zo laat blijven oplichters bezig.

1 like

Van mij mag dit topic eraf hoor. Maar waarom zou dit voor HF problemen opleveren?
Eerder voor MP lijkt mij.

Omdat geïnsinueerd wordt dat de verkoper zich schuldig maakt aan oplichting, waarop de verkoper zich kan beroepen op zijn of haar rechtsbijstand, waardoor Jur dreigbrieven krijgt van genoemde rechtsbijstand. Vervolgens kan Jur die brief of brieven niet naar jou toe doorsturen, omdat je waarschijnlijk zal weigeren om je gegevens prijs te geven. Dan verwijdert Jur gewoon het hele topic, omdat hij anders een rechtszaak aan z’n broek kan krijgen.

4 likes

Nee hoor ik weiger niet om mijn gegevens te geven, jullie mogen alles van mij weten, heb niets te verbergen.
Maar het topic mag er van mij af hoor. Totaal geen probleem. Jammer alleen dat de oplichters hierbij bescherming krijgen.

Als je enkel naar de tekst kijkt, lijkt TS me oprecht geïnteresseerd in het horloge en een bewoner van Terschelling. Verder is de naam van een marktplaats account niet bepaald persoonlijk…

1 like

Don’t shoot the messenger! :wink:

2 likes

We weten nog steeds niet of het ene oplichter is…

2 likes