Tag op marktplaats

Dat is wel echt een heel aangenaam toeval! Je kan mooie zaken doen zo, er zijn heel veel leuke en zacht geprijsde tweedehandsjes te vinden op de Waddeneilanden. :smiley: Laat je horen of het horloge lekker zit? :grin:

5 likes

:joy::joy::joy::joy::+1:

Wat wel zielig is voor Chris dat hij niet naar buiten mag met dit mooie weer. Hij moet het horloge door familie op laten sturen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hij is niet thuis. :wink:

Hij is op vakantie maar anderhalve week voor het eind is het geld op. Dus dan maar de Tag van zijn zwager verkopen. Zijn familieleden hebben aangeboden het horloge voor hem op te sturen, maar hij wil ze niet de last bezorgen van kritische kopers die over de vloer komen om ernaar te kijken.

Plausibel verhaal toch? :slight_smile:

Hopelijk is het niet zo’n probleem. Nu blijkt dat jullie praktisch buren zijn kun je vast tussendoor even bij zijn moeder op de koffie. Dan neem jij een koekje mee en wordt het hartstikke gezellig. :grin:

2 likes

Whoehaha :rofl:, ja kijk er echt naar uit.
Denk dat ik Chris maar eens een uitnodiging stuur om vriendschappelijk te komen sparren op de boks school, wie weet worden wij nog vrienden

1 like

Achter de Kerkstraat toch?

4 likes

Tag-schelling! :sunglasses:

5 likes

Het is in ieder geval niet de één cent truck

1 like

scherp prijsje…

Is de startprijs van veiling op Catawiki, dus gaat hoger worden :smirk:

1 like

Ow…

Ik vind wel hilarisch wat je af en toe op Mp vindt. Veel samengestelde horloges en de meest bijzondere grammaticaal teksten…

En het zijn ook wel puzzels… wat dacht je van een Rolex daydate met certificaatpasje van een 116610! Zie foto:

Had mij zelfs als niet Rolex kenner opgevallen, een pasje van een Sub. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zeg maar Tag Tag met je handje…:joy:

4 likes

Ik heb ook contact met hem. Hij zit nu (op dit moment dus) voor 3 weken in Australië…Ik kan het horloge ook opgestuurd krijgen via zijn zwager op Terschelling. Ophalen kan niet.

Iemand die nu nog aan het twijfelen is over de oprechtheid van de verkoper?

5 likes

Druk daar met al die mp verkopers op Terschelling. Het goede nieuws is wel dat @pasd er even langs kan gaan, die woont om de hoek.

Wat een treurigheid… :angry:

3 likes
  • Ik ben overtuigd van zijn oprechtheid.
  • Ik ben overtuigd van zijn oplicht-heid.
  • Ik twijfel, maar neig naar optie één.
  • Ik twijfel, maar neig naar optie twee.

0 stemmers

De enquête is anoniem jongens en meisjes. :wink:

1 like

Zo leuk dit, net ook maar eens een bod gedaan van 675,00. Meteen reactie: 3 weken in Australië maar een familielid kan het opsturen. Aangegeven dat ik met alle plezier 3 weken wacht, vind hij prima…hij meldt zich als ie terug in NL is…yeah, right

2 likes

Je bericht maakte me nieuwgierig naar z’n huidige vakantiebestemming. Ik heb je overboden, puur omdat ik benieuwd ben of hij in 30 minuten van Australië naar een andere bestemming kan komen.

Edit: Hij kan volgensmij teleporteren, kan hem vandaag al opsturen zelfs!

4 likes

Hahahaha mooi vermaak en helemaal gratis ook nog…ik ga hem nu appen en zeggen dat ik zie dat ik overboden ben. Dan de vraag der vragen: voor hoeveel kan ik het horloge morgen komen ophalen?

Edit: staat nu op gereserveerd…ik zal toch niet de gelukkige zijn he? :wink:

2 likes