Tag op marktplaats

Hij zegt hem voor mij gereserveerd te hebben, ben benieuwd wat er gebeurd als je een veel hoger bod geeft.
Ophalen kan ook, zegt hij!

Bijzonder trouwens, hij vraagt al om adresgegevens en reserveert de advertentie nog voor hij een cent gezien heeft…

2 likes

Ik heb zijn naam en IBAN. Die gaat op mijn zwarte lijst.

Bij mij reageert hij niet meer trouwens toen ik zei dat ik iemand kende op Terschelling op de Akkerstraat. :joy:

5 likes

Het wordt nóg leuker als je hem de link van dit topic appt.:wink:

2 likes

Dat kun je niet met zekerheid zeggen. Deze verkoper is natuurlijk te goeder trouw, maar mocht hij dat nou eens niet zijn…
image

1 like

Waarom zou je zo iemand wijzer willen maken? Zodat ie z’n truken nog verder kan verbeteren?

3 likes

Stel, je woont op één van de waddeneilanden… en je wilt iets verkopen via MP… ben je mooi de Sjaak … al verdacht op voorhand :roll_eyes:

Beste regel op MP … als het te mooi is om waar te zijn …

1 like

Is er nog niemand die hem een bericht heeft gestuurd met de tekst “ik wil graag het horloge kopen maar woon op Terschelling, kan je m ook opsturen want ik heb geen rijbewijs en alleen een paard.”
Kijken hoe hij reageert?

3 likes

Leuk idee, laat maar horen hoe hij reageert! :smiley:

Heb ik helaas geen tijd voor. En moet me voorbereiden op m’n sollicitatie met m’n Speedmaster om morgen.

8 likes

Toch geen JLC Master Ultra Thin? :wink: En als je geen tijd hebt of in het buitenland zit dan laat je toch je zwager een berichtje sturen?

1 like

Goed idee!

1 like

Succes vandaag!!

30 likes

:joy:

@cdg succes vandaag maat!

Ik twijfel niet aan je, jij bent gemaakt voor sales. Met je snikkel hangend uut de boks lekker babbelen, bellen en een beetje koffie drinken! :coffee:

4 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Thanks!
Business as usual :joy:

2 likes

Succes Coen!

Hoe kan je dat bod nu afslaan ?!
Heb je niet gelezen dat het “MET BUBBELTJESPLASTIC EN AL” wordt verzonden !!!???

Nou ik zou het wel weten, gelijk geld overmaken !

2 likes

Kon het ff niet laten…

4 likes

hahaha geweldig :joy:

1 like

:+1: heeft hij niet meer gereageerd?

1 like