Talking watches Horlogeforum editie!

Beste leden,

Ik ben, zoals velen van jullie, groot fan van de serie ‘‘Talking Watches’’ van Hodinkee.
Daarnaast ben ik altijd geïnteresseerd wat men beweegt in de aankoop van een horloge. Er kwam een idee in mij op maar ik wil eerst weten wat de reacties/meningen zijn en of en überhaupt animo is.
Mijn idee is om een Talking Watches serie te maken met leden van het forum. Zelfde principe maar dan in het Nederlands en met hoogstwaarschijnlijk iets meer bescheiden collecties dan Hodinkee laat zien.

Ik hoor graag van jullie wat jullie van dit idee vinden!

13 likes

Ik zou er zeker naar kijken, maar zelf zou ik er niet snel aan meedoen.

5 likes

Dat.

1 like

+1

1 like

@anon50762135EV als host , en dan @Logie die horloges en flesjes Jupiler aangeeft.
Succes verzekerd!

12 likes

Ik wil best, maar die gasten komen bij mij mooi niet binnen.:scream:

13 likes

+2

1 like

‘Leuk om naar te kijken, maarrr… ik zou er toch zelf niet zo gauw aan meedoen!’ :smile: Niemand van die gangsters hier, inclusief ondergetekende, durft met zijn ponum voor de camera te verschijnen :laughing: :joy:

Ik ken het niet en ben best lui, wat is het concept van talking watches?

1 like

Het concept is dat 2 mensen praten over horloges :upside_down:

2 likes

Leuk idee!

Haha oh, maar dan bij verzamelaars thuis en praten over hun verzameling of gewoon nieuwe klokjes op de markt?

Edit: zie het filmpje nu pas, check.

Dat eerste :slight_smile: Maar dat zijn meestal niet zo maar mensen. Echt super mooie verzamelingen komen er altijd langs. Die verzamelingen die daar voorbij kunnen heel divers zijn. Ik vind het echt een heel leuke serie om te kijken altijd, je kijkt je ogen uit.

Druk even op dat pijltje, dan weet je het…

Net gedaan, vandaar de edit.

@anon50762135EV en @logie zijn juist een van de weinige die ik juist wel toelaat hier in mijn mansion!

4 likes

Jij wel ja…

2 likes

Waar doel je dan op…?:wink:

1 like

Bij jou ben ik anders regelmatig op de koffie Tom.

1 like