Talking watches Horlogeforum editie!

:wink:

1 like

Jullie bedenkelijke niveau natuurlijk :wink:

4 likes

Dit is Jan. Jan draagt een horloge.

Maar afgezien van bv een algemene terughoudendheid met mediaoptredens kan de drempel om bv wederwaardigheden van je collectie in de ether te slingeren nog wat hoger zijn dan met andere onderwerpen.

Ik hoop overigens dat @MRT zijn dadendrang niet getemperd wordt door die paar die hier niet voor in de rij staan.

@anon50762135EV zou ik nog wel binnenlaten. In het ergste geval koop ik dan na een paar dagen voor een goed prijsje mijn eigen klokjes terug, inclusief 4 exclusief uitgezochte lederen bandjes en een Shogun.

5 likes

Ik ben het 100% met je eens! Er kunnen zeker bepaalde risico’s aan zoiets vastzitten en het is alleen maar verstandig om daar van tevoren goed over na te denken. Er zullen vast ook mensen zijn die er gewoon enthousiast aan mee willen doen en dat is natuurlijk ook prima! :relaxed:

Broodjes bakpau en blikken Schultenbrau denk ik eerder aan.

Groeten,

Tecco

3 likes

Wel lekker!

Goed plan. Ik rijd alvast naar de Lidl!

3 likes

Je kunt het ook anders doen.
Als volgt: je neemt een horloge thema. Kan van alles zijn, voorbeelden genoeg als je door de topics heen leest. Bijvoorbeeld: een dresser tussen 300 en 500 euro.
Je vraagt dan op HF of er mensen zijn die mee willen doen aan een opname over dit specifieke thema…
Als er voldoende mensen zijn die willen meedoen, dan spreek je af op een centrale en goed bereikbare plaats (kan een wegrestaurant zijn of stations restauratie etc). En je maakt dan een opname van de horloges met commentaar van de eigenaar. Zo hoef je bij niemand langs (geen thuisbezoek), niemand hoeft zijn gehele collectie mee te slepen en een ieder hoeft maar kort aan het woord te komen. Zo’n opname is zo gemaakt.
Eventueel geeft je van te voren al aan waar je de opname gaat maken.

2 likes

Ik denk dat veel mensen niet met hun kop op de camera komen, je zou het op twee manieren kunnen oplossen, je zou een camera alleen op de tafel kunnen richten van boven, zo zie je de horloges nog steeds, maar hoeven de personen niet op beeld.

Of, zoals op Omegaforums bijvoorbeeld gedaan wordt, je neemt het alleen met audio op en zet in het artikel foto’s van de horloges, werkt daar aardig goed.

1 like

@anon50762135EV zou je dan 3 x per week moeten filmen aangezien hij sneller flippert dan dat hij van onderbroek wisselt. :stuck_out_tongue:

1 like

Dit topspul wordt exclusief bij Aldi verkocht :beers:

Cheers,

Tecco

1 like

Ik liep van de week in Arnhem achter een goed geklede jongeman met een mooie Damasko , maar ook met een wat penetrant raar luchtje om en dacht toen al dat hij mij bekend voorkwam…nu weet ik het.:innocent:

3 likes

:joy:

Talk Dirty, and I feel the urge to respond

1 like

Pfff, wat een collectie, bedankt deze te delen, :+1:

1 like

Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat @25tien @Logie en @anon50762135EV zich met onverwijlde spoed begeven, met flinke voorraad Schultenbrau, richting het Oeienbos! :thinking:

5 likes

Dan kwam ie waarschijnlijk net terug van het station waar ie een scharrel op de trein heeft gezet! Douchen kost geld, dat doen ze thuis maar :wink:

4 likes

Over veel horloges die op HF rouleren en te zien zijn bestaan er al
genoeg reviews op youtube.
Obscure vintages en Russen even daar gelaten.
Beter dan Hodinkee en Archie L. wordt het toch niet.
Maar ik ga natuurlijk wel kijken naar een HF Talking watches, dat wordt
pure slap stick, kan niet wachten.

1 like

En dan moet zo’n jongen ook nog zelf de trein naar huis betalen :cry:

Groeten,

Tecco

7 likes

:joy:

2 likes