Talking watches Horlogeforum editie!

:expressionless::grimacing:
(Ik heb er ook een hoop bekeken hoor)

1 like

Weet iedereen het van @Batossai en @anon50762135EV dan al??

1 like

Wij zijn inderdaad aangenomen bij RTL voor een duo presentatie bij RTL Boulevard.

4 likes

“lekker knoeien in de boeien”

Groeten,

Tecco

3 likes

Zelden heeft een bos de naam zo waar gemaakt.

1 like

Zo is het! En ze likten er nog lang en gelukkig :wink:

Ik vind het een goed idee. Als ik niet met mijn hoofd op beeld hoef en gewoon met mijn nickname dan wil ik hier best aan meewerken.

4 likes

Dubbel penetratie bij rtl?

2 likes

Eerlijk gezegt, ik word een beetje moe van de flauwe insinuaties van het
vaste clubje latente ‘heren’ en beelsschermrukkertjes hier.
Vrijwel ieder topic ontaard binnen 20 posts, dat kan niet de bedoeling zijn
van HF, it’s over the hill.
:sleeping:

8 likes

Mwa…die vind ik weer minder sterk…

.
.
.
.
.

:smile:

1 like

Mooi setje, mag niet ontbreken in iedere goeie keuken :+1:

1 like

Absoluut! Als we gaan, gaan we voor kwaliteit toch?

Klinkt iig als een leuke uitdaging en zo te zien is er belangstelling genoeg. Ben alvast benieuwd naar de eerste aflevering! :slight_smile:

drex jonguh maakt je niet druk en neemt er nog één van mijn.

1 like

Zou mooi zijn om jouw collectie eens te zien. Van wat ik zie zou die niet misstaan bij de echte talking watches zelfs :+1: :grinning:

3 likes

Ik zou enorm geinteresseerd zijn in de afleveringen en zou ook nog wel mee willen werken aan een aflevering als er belangstelling is en ik niet met m’n kop in beeld hoef

2 likes

Dus de conclusie: er is veel animo als men niet met zijn (en misschien haar) gezicht in beeld hoeft. Dit is gelukkig makkelijk op de lossen door een camera op de tafel te richten. Ik ga er mee bezig! Een neutrale locatie lijkt mij een goed idee, maar het filmen wordt daardoor wel moeilijker.
Het genoemde argument dat er lang niet zulke collecties zijn als in Hodinkee: dat is juist het hele punt. Een mooi verhaal achter een afgeragde SKX is wat mij betreft veel leuker dan een eigenaar met een Nautilus die goed geboerd heeft op de beurs.
Ik ontvang graag PM’s van leden die geinteresseerd zijn in het delen van hun verhaal!

1 like

Ik denk trouwens dat je ook een oproep kan doen om mensen te nomineren waarvan je weet dat ze leuk kunnen vertellen of omdat ze een bijzondere collectie hebben. Dat werkt denk ik beter dan mensen zichzelf aan te dragen.

Ik keer 'm om. Ik zou niet aan een uitzending meewerken waarbij een camera op een tafel gericht is. Dat is zo’n beetje de saaist mogelijke televisie die je je voor kunt stellen, denk ik. Shots moeten afgewisseld worden.

Dat doen ze bij Hodinkee tegenwoordig erg mooi met de cuts tussen de persoon, het horloge, de doos en de interviewer. Ik vermoed dat daar meerdere camera’s bij betrokken zijn, en een goede editor. Dat maakt, zoals jij al zegt, de plaatselijke van der Valk moeilijk. Je wilt iets rustigs hebben met wat cachet.

1 like