Een variant kan zijn om meerdere personen uit te nodigen, een bepaald thema te kiezen en dit te bespreken/analyseren in een ronde tafelgesprek. Dat lijkt me persoonlijk interessanter.
Laat de geïnterviewde gewoon een mooie locatie uitzoeken waar hij/zij zich op zijn gemak voelt.
Maar toch zijn de excentrieke personen die langs komen de helft van de lol bij talking watches. Ik denk dat als je anoniem filmt je dat helemaal niet zult hebben.
Maar zit hem dat in het uiterlijk of de excentrieke enthousiaste manier van praten? Ik denk dat het laatste zwaarder weegt
Ik ben het hier volledig mee eens. Iemand die niet zo interessant is maar een interessant verhaal heeft lijkt alsnog leuk om naar te luisteren.
Je hebt gelijk! Ik moet natuurlijk wel rekening houden met het feit dat dit allemaal vrijwillig is en ik dus niet zo’n productieteam heb als Hodinkee. Maar een beetje dynamisch lijkt mij ook zeer verstandig.
Meerere personen lijkt mij ook een goed idee. Misschien merkgerelateerde aflevering, of soortgerelateerd: Duikers, dressers, Fliegers.
Helemaal mee eens: excentrieke en vooral ook authentieke personen. Mensen met een overtuiging en een visie, dát maakt het zo leuk
Dit vond ik een van de allerleukste, daar genoot ik echt van
Mischien dat excentriek niet helemaal het juiste woord was. Wellicht dat charismatisch een beter woord geweest had. En dat mis je natuurlijk ook als het anoniem is.
Maar mij lijkt dat het verhaal van Jean-Claude Biver het juist zo excentriek maakt, zijn manier van praten en wat hij te zeggen heeft, als je z’n kale kop niet kon zien zou dat weinig afdoen van de amusementwaarde van het filmpje.
Ik vind persoonlijk dit het mooiste moment Heerlijk dit.
Dat is toch hetzelfde als wat ik zeg ???
Ja, die was ook hartstikke gaaf!
Je was het eens met iemand die zei dat anoniem filmen niet zo leuk was. Ik denk dat het filmpje met Biver (bijna) even leuk was als je alleen z’n handen en de horloges kon zien.
Ik zie nu wat je bedoelt Maar ik ben het niet helemaal met je eens. Deze man b.v. is nog veel leuker wanneer je hem ziet! Als je hem niet ziet, krijg je maar de helft door van zijn ongelooflijk leuke communicatie
Edit: blijft persoonlijk hoor; laten we er maar niet over in discussie gaan.
Helaas zijn er weinig Horlogeforummers die er iets voor voelen om met hun hoofd op beeld te komen. Om de serie te laten slagen is de enige optie dus om het anoniem te houden. Iets is beter dan niets lijkt mij dan… Heb ook al een aantal aanmeldingen dus het gaat er zeker komen!
Ik luister bakken met podcasts omdat ik elke dag veel op de weg ben, en kan gerust stellen dat je ook excentrieke en/of interessante personen daar tussen hebt zitten. Daar zie je niet eens de handen van .
Ik wil dat gerust! Maar heb geen interessante horloges
haha! snel even wat kopen dan voor een goed verhaal!
“Ik heb deze 1601 uit '83 even snel gekocht om wat beeld te vullen…” zoiets…?