‘‘En als ik in 1940 geboren zou zijn had ik deze zelf gekocht en gebruikt tijdens de koude oorlog’’.
Maar je hebt wel een goed verhaal én je kunt zingen
Als je een 1601 uit '83 ziet, weet je dat er een héél speciaal verhaal gaat komen
Dat is één ding dat zeker is!
Dat zijn twee dingen.
Ik doe het wel! Vol in beeld, geen probleem.
Kwam die jonge man uit de richting van een parkeerplaats met bossages?
Ik wil ook wel in beeld iets zeggen over mijn alleszins bescheiden en maar matig interessante horloges. Ergens in mijn hoofd leeft nog steeds de gedachte dat mensen die anoniem willen zijn minder entertainment waarde hebben. En ik weet niet of die gedachte terecht is, maar ik kom er ook niet vanaf. Sorry. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik wel entertainment waarde heb, overigens.
Nou… daar hoef je niet aan te twijfelen!
Mischien komt mijn mening ook doordat ik meteen opsoring verzocht anoniem interview achtige asociaties er bij krijg Maar dat zal wel meevallen denk ik.
@Fate_Amenable_To_Change is de James May van HF. Onbegrepen filosoof tussen de nerds en alfamannetjes.
Een soort Plato met een voorliefde voor hoge WR waarden
‘Ik zou het gewoon doen!’
Jaaaaaa! Gewoon zo’n lekkere full frontal shot met een gepixelleerd hoofd en zo’n voice box… Doe ik een trainingspak aan voor de gelegenheid, iets met geldautomaten en een mooie collectie waarvan ik de geschiedenis nog niet zo goed ken… @anon50762135EV die het onderzoek leidt en @Tompj wiens collectie dan gejat is.
Prachtig format, ik doe mee.
Niks mis met trainingspakken Heb er maar m’n werkkleding van gemaakt!
iedereen kan lachen wat ie wil, maar ik heb (denk ik) toch wel een van de meest comfortabele outfits tijdens zijn werk.
Ik heb sportkleding nooit bijster comfortabel gevonden, eerlijk gezegd. Maar ja, als ik het voor het zeggen had was ik gewoon meestal naakt. Die horreur zou ik anderen alleen niet snel aan doen. Behalve misschien in het Oeib… oh… juist.
Precies! Wat is er nou lekkerder dan de hele dag in je trainingsbroek rond banjeren.
En de mooiste vrouwen op het werk.