Talking watches Horlogeforum editie!

En als ze lelijk en dik zijn, maak ik ze zo zoals ik ze graag wil hebben :innocent:

Of ik weiger ze :joy::joy:

3 likes

Rondstiefelen in je slip van drie dagen. Heerlijk.

Ik geef je gelijk hoor! Zelf overigens ook actief geweest in de sportwereld. Voor de hobby geef ik elke week nog een bootcamp. :+1:t2:

1 like

:joy:

Tijdens wie zijn werk?

1 like

Tijdens wiens werk? Nou, er zijn maar weinig mensen die beseffen dat de meest geliefde werken van Johann Gambolputty de von Ausfernschplendenschlittercrasscrenbonfrieddiggerdangledungleburstein von Knackerthrasheapplebangerhorowitzticolensicgranderknottyspelltinklegrandlichgrumblemeyerspelterwasserkurstlichhimbleeisenbahnwagen-gutenabendbitteeinnürnburgerbratwürstelgespurtenmitzweimacheluberhundsfutgumberaberschönendankerkalbsfleischmittleraucher von Hautkopft of Ulm in trainingspak gecomponeerd werden.

4 likes

@Fate_Amenable_To_Change

What have you been smokin?! :laughing::v:

3 likes

Aah! Duidelijk. De beroemde scène maar weer eens terug zien. :blush::+1:

@Selie gespot!

3 likes

Zwanger?

6 likes

Dit lijkt mij een leuk initiatief. Mijn bescheiden collectie is beschikbaar. Ik heb evt. ook wel ( simpele ) YouTube waardige film gear. Verder als er nog 2 ( wat oudere ( vwb tijd lid zijn hier )) het aandurven. Het moet toch niet al te moeilijk zijn om iets Tweakers cq Hardwareinfo achtig ben filmpje te maken.

1 like

Dit lijkt me een erg leuk idee. Hier zijn verschillende concepten voor te bedenken die volgens mij goed bekeken kunnen worden. Als ik verstand zou hebben van horloges, zou ik hier zeker iets mee doen.

Weet je zeker dat ie uit Ulm kwam?!? :grin:

Ein Nurnburgerbratworst…hou me vast :joy::joy::joy:

2 likes

:grin:[quote=“Roger_R, post:111, topic:106449”]
Hardwareinfo
[/quote]

Ik weet niet hoe goed jouw limburgs accent is?

3 likes

Blij dat ik je even een geluksmoment heb bezorgd; altijd fijn! :+1: :smiley:

1 like