Een merk met toch een lange en meermaals roerige geschiedenis als ik het zo lees Maakt het merk wel interessant.
Die is leuk, maar rare band maat. Erg breed en alternatieven zijn dun gezaaid.
Bandje doet een hoop, ben ook nog ff zoekende naar een iets anders. Wat jij er erop hebt komt wel in de buurt
Ja klopt dat is erg onhandig. Ik heb er niet zoveel last van omdat ik hem alleen draag op avondjes uit/festivals etc, dan is de standaard zwarte band prima. Maar als je graag banden wisselt is hij inderdaad niet ideaal.
Alleen die merknaam heb ik nog steeds moeite mee, alleen al die deelstreep.
Tja, hij zit in dezelfde prijscategorie als de Nomos Club. Ik denk dat het horloge het waard is. Facet-saffier, titaan met bevels en dan ook nog een leuk uurwerk er in… Ik zie die prijs wel.
De Serica Parade vind ik afgrijselijk. Ik had 'm heel erg graag mooi gevonden, maar het is net een soort opgerolde condoom.
Is dit de T18 of T24?
Eens, ik vind de Art Deco wijzerplaten mooier.
T24.
De T18 vind ik qua wijzerplaat wat minder mooi. Heb diverse jaren 30 clam shells (schmitz) gehad die hier erg op leken. Vind de romeinse platen iets meer ‘neo vintage’, en mooier.
Ik heb ook grote twijfels tussen de T18 en T24, wil er ooit nog wel een kopen. Gezien mijn 17,5 cm pols dacht ik over de T24 maar inmiddels toch terug naar de T18 omdat ie het meest op het origineel lijkt (ik hou niet van hommages) en ik las dat qua logo en wijzers alles meer in verhouding is.
Ik vind het erg leuke horloges, jammer van het mineraalglas maar in deze prijsklasse kun je niet meer verwachten.
Ook vind ik de T18 leuker omdat hij kleiner is en een tank hoort naar mijn idee niet over de hele polsbreedte te liggen.
seiko tank SWR049P1
Wat is je polsmaat als ik vragen mag ?
17cm. Heb dus ook de kleinere Seiko geprobeerd.
Helaas kan de band al niet dicht, maar vind ik ook dat deze nét te klein is. Toch milimeterwerk…
Blijft leuk deze Lip, één van de weinige met een eigen gezicht. Smaakvolle combinatie met het hagedis bandje.
Idd tank modellen van lip hebben wel iets
Brengen ook regelmatig nieuwe modellen uit, er is nu eentje met witte plaat en romeinse cijfers
Niemand die de Hamilton Boulton noemt?
https://www.hamiltonwatch.com/nl-nl/catalogsearch/result/?q=boulton
Heeft echt een eigen look.
In verschillende maten en een beetje gebogen kast.
Wel naar gekeken maar mist net her verfijnde van een tank. Wel een mooi horloge!
Snap ik ook als je echt een tank wilt. Ik neig er steeds meer om deze een keer te kopen, maar mag eigenlijk niet van mezelf