Te klein of niet? Cartier Tank Française

Maat is perfect! Even wennen thats it!

1 like

Klasse, ingetogen formaat draagt bij, dan wel hoort bij het stijltje dat komt kijken als je voor een Tank kiest, wat mij betreft.

Ik krijg regelmatig de vraag of ik niet een dames horloge draag, meestal van mensen die niet echt into horloges zijn.

Als jij het tof vindt, draag het met trots. Als je onzeker bent en gevoelig voor de mening van anderen (vooral “regular” folks), beter laten gaan en kiezen voor een (meer mainstream) Santos.

Ik vind hem tof!

1 like

Precies wat je graag wilt horen :joy:

2 likes

Ik snap je punt Ruud maar is er nou een ander horloge waar jouw vrouw wèl naar je kijkt van

1 like

Natuurlijk niet. Welke mafklapper geeft er nou iets om horloges.

Precies. Ik moest even aan @zulu denken

1 like

Te klein

1 like

Vierkante kastvorm vind ik kleiner altijd wat mooier. Zo vind ik die Santos medium een stuk mooier dan die large.

Maar eerlijk is eerlijk, dit is te klein. Ik vind het niet mooi staan.

1 like

Ik vind het net kunnen, maar aangezien jezelf twijfelt en dit topic opent, denk ik dat je hem stiekem zelf te klein vind, maar wel een erg mooi horloge.

Pas eens een soortgelijk model maar groter en kijk wat het met je doet. Het gaat er tenslotte om wat je er zelf van vind en niet de ander.

2 likes

Wel een conversation starter…

Ik ben toch tot de conclusie gekomen dat deze te klein voor me is (of in ieder geval oogt). Dank voor alle input!

3 likes

Ik snap de twijfel wel. Supermooi horloge maar ik denk toch te klein voor een man. Zeker als je ook nog zo lang bent.

1 like

Fotootje?

1 like

Beetje suf maar dat ben ik dus vergeten.

Heb je ook een alternatief op het oog?

1 like

Ik denk dat ik het bij een Gs en een BB58 houd voor nu en wellicht een keer een Rolex

2 likes

Dat zijn helemaal geen misselijke horloges. Welke GS?

1 like

Thanks! De SBGV239:

En dus de blauwe bb58:

5 likes

3 likes

Kan niet anders zeggen dan klasse!

1 like