Te klein vind ik persoonlijk. Wel leuk voor een vrouw.
De santos is ook erg fraai. Idd
En dat bandje moet ee meteen af voor iets gedekter.
Staat je prima! En oh ja… gefeliciteerd met je 100k+ abonnees op YouTube
197 dus groter dan the Greatest
Zeker niet te klein. Band is niet top maar dat is makkelijk te veranderen
Ik heb de tank van mijn vrouw gepast op m’n 18,5mm polsen en vind 'm echt heel erg veel te klein. De Santos is 35mm breed, en da’s een mooi maatje op mijn pols. De breedte van deze horloges is het probleem niet.
De Oris Rectangle die ik paste was ook maar 25,5mm breed en kon wel. Dat zat 'm in de lug to lug lengte. Die is 38mm. De lengte geeft 'm net meer aanwezigheid. Ter vergelijk, de Tank van m’n vrouw is 25,5mm breed en 33mm lang, de Santos 35mm is 42mm L2L.
Ik vrees dat 32mm lug to lug te kort gaat zijn.
Het probleem met de grote Tank Francaise is dan weer dat hij gewoon erg dik is. Die gaat plotseling van 7mm voor de medium naar bijna 11mm voor de large. Die wordt weer koddig dik. Kortom: De enige Tank die het aan mijn pols goed doet is een Cintree/Americaine.
Misschien is de Americaine medium wat voor je?
Waarom zou hij zijn pols niet meer kunnen bewegen? Horloge is niet muurvast…
Draag het horloge ook voor het knobbeltje…. Erachter vind ik zo lelijk! Vind ik persoonlijk er niet uitzien:see_no_evil:
Veel te klein. Meer band dan horloge om de pols.
Als je de vraag moet stellen, dan vind je hem te klein.
Foto’s, zeg ik nog maar eens een keer tegen iedereen die op basis ervan iets zegt over de maat, zeggen niks. Die vertekenen enorm.
Hier twee keer hetzelfde horloge om dezelfde pols:
Zomer of winter of all-round horloge?
Lange mouw vs korte/opgestroopte mouw is een groot verschil. Met een lange mouw komt kleiner beter uit.
Prima maat, zeker op staal!
Dus eigenlijk lijkt die Tank van een afstandje nog kleiner?
Daar zit wat in maar dit is ook een beetje ter vermaak en discussie uiteraard
Helemaal eens en de foto was ter illustratie - vandaar dat ik ook de maten heb genoemd en de referentie. En ik ga zeker even passen voor ik em koop (als ik em koop)
meer dan prima heel chique
Vindt het prima staan! Mooi horloge tho, maar… Als jij erover twijfelt zal ik het niet doen (iets bij twijfel = niet doen?).
Nogmaals, staat tof! Maar moet voor jezelf goed aanvoelen.
Kan prima, ik zou zeker niet groter gaan al vind ik al snel dat horloges te groot zijn. Een Tank is in mijn ogen een subtiel horloge dat niet te veel aandacht zou moeten opeisen. Daarom liever wat aan de kleine kant dan te groot.
Niet doen… Ik heb al even geleden een Tank Solar gekocht met min of meer vergelijkbare afmetingen en die zag eruit als een dameshorloge. Heb hem binnen een dag omgeruild. Kwestie van smaak natuurlijk maar als je zo graag een Tank wil zou ik echt een grotere nemen.
Maat is perfect! Even wennen thats it!
Klasse, ingetogen formaat draagt bij, dan wel hoort bij het stijltje dat komt kijken als je voor een Tank kiest, wat mij betreft.
Ik krijg regelmatig de vraag of ik niet een dames horloge draag, meestal van mensen die niet echt into horloges zijn.
Als jij het tof vindt, draag het met trots. Als je onzeker bent en gevoelig voor de mening van anderen (vooral “regular” folks), beter laten gaan en kiezen voor een (meer mainstream) Santos.
Ik vind hem tof!
Precies wat je graag wilt horen