Te klein of niet? Cartier Tank Française

Te klein. Ook omdat je een 36mm explorer te klein vond.

2 likes

De 2564 is idd de Xl versie. Dank je voor de verduidelijking :+1:

Maar dan nog vind ik de stalen band er mooier op staan. De lederen band oogt te breed voor het ontwerp (mijn mening uiteraard)

2 likes

Eens. Doet ook het meest denken aan rupsbanden van een tank, leuke link naar het originele concept.

2 likes

Heb je daar een foto van? Ben heel benieuwd hoe die staat op staal

1 like

(Van het interne geplukt)

5 likes

Pohh, dan gaat ie ook veel meer de armband kant op. En dan maakt het formaat me nog minder uit. Ben heel benieuwd hoe dit op een vergelijkbare pols van 17cm zou staan. Ik ben zelf fan van kortere horloges op staal, zeker in deze klassieke stijl. Krijgt ik veel meer sieraad vibes bij, tof!

1 like

Ik denk niet dat het horloge te klein is maar de man op de foto heeft een beetje een rare pols. Daarnaast draagt hij het horloge op een vreemde plek. Kan hij zijn pols zo wel buigen met het horloge op het scharnierpunt?

Het bandje is wel erg lelijk

2 likes

Duidelijke mening :grin: dank

1 like

Ander bandje

Niks te klein :wink:

Mooi horloge. Ben benieuwd hoe het staat op de stalen band en - inderdaad - een rustigere, lekker zomerse kleur, band!

7 likes

Bij twijfel niet inhalen zeg ik. Verkopen als je hem toch aan de kleine kant vindt is niet eenvoudig bovendien.

1 like

Stop hiermee

1 like

Mijn vriendin heeft m ook. Zelf vind ik m op mijn 17cm pols te klein ogen.

1 like

Just do it!

Dodelijke opmerking :sweat_smile:

3 likes

Tegen hem durfde niemand dat te zeggen, dat is wat anders… :wink:

3 likes

IMG_3330

Doen. Dragen. Niet meer terugkijken.

4 likes

Ik hoop ooit zo’n grote baas te worden als Alan Rickman dus ik snap je punt.

2 likes

Hé, Muhammad Ali was 1m91, Thijs misschien wel 2m16 :grin:

1 like

Ik zou eerder voor een Santos gaan, gewoon wat meer “body” en mannelijker. Maar dat mijn persoonlijke mening. Deze vind ik echt te klein, de band eist teveel aandacht op.

1 like

Nee echt. Je hebt ongetwijfeld al genoeg grote divers, chronos etc in de collectie.

Dat kleine, compacte is the whole point. zeggen dant een tank te klein is, is zeggen dat de motot in een 911 eigenlijke beter voorin hoort.

1 like