Het gaat nu echt gebeuren, ik ga een flink deel van mijn verzameling hier te koop aanbieden. Het wordt steeds meer duidelijk dat een aantal van de horloges uit mijn verzameling hoogstwaarschijnlijk nooit meer gedragen gaan worden en dat is zonde.
Ieder van de horloges die ik te koop aanbied heb ik ooit, na lang wikken en wegen, gekocht en vervolgens heel zorgvuldig en met veel liefde gedragen. Ik hoop dat de volgende bezitter er evenveel plezier van gaat hebben.
In dit geval gaat het om een Victorinox I.N.O.X., het onverwoestbare zwitserse alternatief voor de G-Shock.
De set bestaat uit het horloge met daarbij de ongedragen rubberband, een zeer robuuste aftersales schakel armband met extra schakels en als extra een ongedragen Victorinox paracord band.
Ook de doos en papieren zijn aanwezig.
Het horloge is gedragen, op de bezel zijn wat veegjes zichtbaar, maar geen deuken of krassen. De kast, lugs en het saffierglas zijn ongeschonden.
Het horloge is deze week van een nieuwe batterij voorzien.
Zie bijgaande foto’s die hopellijk een zo goed en eerlijk mogelijk beeld geven.
Het verplichte (!) rijtje:
Alleen te koop, geen ruil
Merk en model: Victorinox I.N.O.X.
Diameter: 43mm
Leeftijd: uit ca 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ca 2015
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig (doos met serienummersticker)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, stalen schakelband voor 20+cm pols en extra schakels, kompasbumper
Verzendkosten of afgehaald: Sterke voorkeur voor persoonlijke overdracht, opsturen alleen voor risico en kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, maar in prima staat, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Ronda quartz 715
Vraagprijs: €275
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).