Ik kwam deze collectie tegen op Marktplaats en dacht ik doe eens een gek bod. Wie weet wat er van komt. Werd het bod meteen geaccepteerd . 1500 euro voor een 12 tal Fortis horloges, het lijkt mij te mooi om waar te zijn. Opgeteld zouden ze toch minimaal 4000 euro moeten zijn zo niet meer. Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb al wat vragen gesteld over serienummers en originele verpakkingen maar nog geen reactie.
De verkoper weet dat ik op de gehele collectie een bod doe, hij heeft gereageerd dat alleen de eerste in de rij al 1500 euro is. Ik vind het zaakje ook redelijk sketchy. Wel een aanbieder die 13 jaar op Marktplaats zit met 4,8 uit 76 reviews.
Halloooo waarom wordt er hier weer een verkoper zwart gemaakt?! Koper biedt een belachelijk bedrag en verkoper lacht hem uit en nu zijn het opeens fake horloges?!
Nou, ik wil zeker de verkoper niet zwart maken. Ik heb vanmiddag misschien niet een heel slim bod gedaan, ik had het met mijn collega over de advertentie en ik zag dat er al een bod van 1000 euro was. Belachelijk voor wat er te koop staat. Ik zeg tegen hem, ik zal een bod van 1500 doen, niet fair, niet slim en vooral niet serieus bedoeld. Mijn verassing was dus ook heel groot dat het geaccepteerd werd. Vandaar dit topic.
Het gaat mij ook niet om jou lowball bod. Het staat je vrij om te proberen. Het gaat me meer om de anderen die hier meteen de suggestie opwerpen dat het onbetrouwbaar is.