Te mooi om waar te zijn? Fortis collectie.

En dan krijg je 1 horloge opgestuurd, gefeliciteerd!

6 likes

Toch best duidelijk :smiley:

8 likes

Er is volgens mij geen enkele verwarring dat ik de gehele collectie wil kopen in dit gesprek. Maar goed. Ik krijg van de verkoper ook geen serienummer om überhaupt iets te kunnen checken.

Snap ik na zo’n bod eerlijk gezegd :rofl:

Maar er staan ook 2 losse horloges uit de box te koop, zo rond de 1000 euro. Waarom zou je dan 1500 voor alles verwachten?

1 like

Luister mijn bod is ook belachelijk dat snap ik ook wel maar dat het geaccepteerd wordt dat begrijp ik niet.

Hij accepteert je bod op 1 horloge…

7 likes

Nee, ik bied op de advertentie van de gehele collectie, ik heb nergens specifiek een horloge aangewezen. Hij geeft zelf aan dat eentje al zo duur is.

Ik zou het nog even aan hem vragen… is misschien wat makkelijker

hij geeft toch aan dat 1 horloge al €1500 is

4 likes

:point_up:

4 likes

Hij is akkoord met 1500 voor één horloge. Mogelijk kun je nog kiezen welke. Hij gaat toch niet akkoord met alles voor 1500, hij heeft juist zelf getypt dat eentje al 1500 is. Bod geaccepteerd is dus 1 horloge. Zie ook de beschrijving. 1+1=2

Ik heb het voor de zekerheid even nagevraagd.

1 like

Altijd een goede zet! Zo min mogelijk aannames en zoveel mogelijk op papier/geschreven. Iedereen heeft er baat bij.

1 like

Waar doet die dat?

Door te zeggen dat alleen het eerste horloge al zoveel kost? Lees jij altijd alles zo letterlijk?

Ik denk dat koper en verkoper aan elkaar voorbij praten. Maar vraag de verkoper gewoon wat hij wil. Ik denk de hele collectie voor 1500,- is te weinig. Dat gaat niet lukken. Vind aan de andere kant wel interessant, dat je 1500,- kunt bieden, verkoper neemt het aan, alleen weet je niet wat je hebt gekocht?
Voor beide kanten makkelijker als hij de horloges een voor een aanbiedt. Ontstaat er ook geen verwarring

6 likes

Mwa ik heb niet die indruk hoor. Hij is vooral niet blij met mijn lage bod. En terecht.

1 like

Ik weet niet hoe het nu staat met Fortis en serienummers, maar ik heb een originele Fortis flieger (van rond 1999, zelf nieuw gekocht) en daar staat geen serienummer op de kast, alleen het modelnummer.

Ik heb om opheldering gevraagd. Interessant wordt het als het toch om de hele collectie gaat :grin:

1 like

Iets van boekjes, originele dozen of iets wat de echtheid kan verifiëren. Ik hoor het wel van hem.

Nee, die snap ik ook wel als jij denkt de hele verzameling voor dat bedrag aan denkt te kunnen kopen.

1 like